VÝSLEDKY PO II.ETAPĚ: Celkově stále vede Hirvonen. Loeb je třetí a je již krůček od zisku pátého titulu mistra světa. Toni Gardemeister na Suzuki vyhrál rychlostní zkoušku.
Pokud Sebastien Loeb na Citroenu neudělá v zítřejší etapě chybu, budeme znát majitele pátého titulu mistra světa už zde v Japonsku. V rally stále vede Hirvonen, ale pokud Loeb dojede třetí, tak se stane mistrem. Druhý je zatím Latvala s druhým továrním Fordem.
Čtvrtý je dobře jedoucí Atkinson se Subaru, když Petter Solberg havaroval. Velmi pěkně jedou obě Suzuki. Rozdíl mezi nimi je jen osm vteřin.
PWRC vede Rus Novikov. Deset vteřin za ním je Hänninen, který si tak v tabulce vybudu je náskok. Třetí, ale jen o dvě vteřiny je Arai. Bryndilsen jel na RZ 16 s totálně zničeným zavěšením pravého předního kola.
Ze včerejších odpadlíků se porařilo opravit auto Sordovi, který zajíždí časy v top 5. Po Duvalově havárii ná spolujezdec Patric Pivato zlomenou pánev a stehení kost, ale jinak komunikuje. V soutěži nepokračuje Henning Solberg s Fordem, takže Munchis Ford obdržel od domácí Suzuki tvrdou lekci. Henning Solberg poškodil podvozek na RZ 13. Petter Solberg odstupuje ze čtvrtého místa, když na RZ 18 spadl do příkopy a utrhl pravé zadní kolo. Zítra ale nejspíše pojede.
Výsledky v časech
1. Hirvonen M. - Lehtinen J. Ford Focus RS WRC 07 A8 2:21:31,8 2. Latvala J. - Anttila M. Ford Focus RS WRC 07 A8 +15,5 3. Loeb S. - Elena D. Citroen C4 WRC A8 +53,5 4. Atkinson C. - Prévot S. Subaru Impreza WRC 08 A8 +2:26,0 5. Wilson M. - Scott M. Ford Focus RS WRC 07 A8 +4:31,6 6. Gardemeister T. - Tuominen T. Suzuki SX4 WRC A8 +4:38,5 7. Andersson P. - Andersson J. Suzuki SX4 WRC A8 +5:11,8 8. Villagra F. - Perez Companc J. Ford Focus RS WRC 07 +9:59,6 9. Ketomaa J. - Stenberg M. Subaru Impreza Sti N14 N4 +11:46,4 10.Novikov E. - Moscatt D. Mitsubishi Lancer Evo IX PCWRC N4 +12:29,5 11.Hänninen J. - Markkula M. Mitsubishi Lancer Evo IX PCWRC N4 +12:48,6 12.Arai T. - MacNeall G. Subaru Impreza Sti N14 PCWRC N4 +12:50,3 13.Solberg P. - Mills P. Subaru Impreza WRC 08 A8 +13:02,7 14.Brynildsen E. - Giraudet M. Mitsubishi Lancer Evo IX PCWRC N4 +13:59,8 15.Kamada T. - Kase N.Subaru Impreza Sti N14 PCWRC N4 +14:28,0
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?