Petter Solberg: Můžeme v Japonsku vyhrát

Solberg, Petter - Mills, Philip
Solberg, Petter - Mills, Philip, foto: Subaru WRT
Tomáš Urban 30. října 2008 08:27
Sdílej:

Čas, kdy Subaru nevítězilo je pryč. Těšte se na rally v Japonsku.

Po avizované změně dodavatelů tlumičů tým velmi zapracoval na nastavení, na poslední dvě soutěže roku. Tedy Japonsko a Velkou Británii. "Udělali jste nějaké změny, které přispěly k lepšímu ovládnání vozu. Testy ukázaly, že jsme ještě k tomu našli díky novým tlumičům daleko lepší nastavení. Tohlě všechno může znamenat vítězství na domácí půdě, " říká Petter Solberg. Petter Solberg vyhrál zde v Japonsku už v roce 2004. "Je to jako při mém posledním vítězství zde, nemyslím na nic jiného, než vyhrát," říká sebevědomě Nor.  "Je zde všechno nové, stejně jako v roce 2004. Bude tedy záležet na precizním rozpisu," komentuje Solberg. Doufejme, že změnou trati a přiblížení trati veřejnosti, se také projeví na divácké návštěvě. Ta je a bude na speciálkách, ale v diváckých místech na trati to většinou bývalo slabé. "Doufám ve obrovskou podporu fanoušků, a jejich entusiasmus ke značce Subaru a také ke mě, " přemítá Petter Solberg. Také jeho týmový kolega Chris Atkinson doufá v euforii o vítězství. "Přesunutí rally do okolí Sappora vítám. Ukáže se jak posádky umí napsat rozpis na nové rychlostní zkoušky a také se ukáže, jak rychlé a technické zkoušky budou. V roce 2005 jsem byl prvním australským jezdcem, který stanul na stupních vítězů mistrovství světa. Bylo to právě zde v Japonsku. Mám na tuto rally velmi dobré vzpomínky," říká Atkinson. Petter Solberg s Philem Milsem mají startovní číslo pět, Chris Atkinson a Stephane Prevot mají na svém Subaru číslo šest.
Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
BMW Vision Driving Experience (VDX)

BMW posouvá hranice: Revoluční 800voltová technologie pro Neue Klasse slibuje rychlejší nabíjení i delší dojezd

BMW Group posouvá hranice elektromobility a na Tech Days v Landshutu odhaluje detaily nové generace elektrického pohonu. Inovativní 800voltová technologie slibuje rychlejší nabíjení a vyšší efektivitu, přičemž bude součástí všech modelů připravované řady Neue Klasse. První vozy s revolučním pohonem zamíří do výroby ještě letos v maďarském Debrecínu.

Novinky
Zřejmě nejde o aprílový žert: Yugo má být znovu postaveno pod srbsko-německým vedením. Autorem návrhu je srbský designér Darko Marčeta. Počáteční návrhy ukazují vůz s klasickými prvky Yugo v moderním stylu.

Legenda se vrací: Yugo chystá velký comeback?

V rámci aktuálního trendu oživování retro ikon se na scénu vrací Yugo, bývalý balkánský bestseller, který si vysloužil kultovní status, ale také označení "nejhorší auto na světě". Nyní se objevily první náčrty nového modelu, který by měl spatřit světlo světa v roce 2027. Tento malý vůz s klasickým spalovacím motorem slibuje návrat legendy.

Novinky ze světa EV
BMW Vision Driving Experience (VDX)

BMW VDX: Elektrická bestie s více než 1 000 koňmi se už testuje? +VIDEO

BMW posouvá hranice elektromobility a dokazuje, že extrémní výkon nemusí znamenat nekontrolovatelnou sílu. Na Auto Shanghai představí koncept „Vision Driving Experience“, který ukáže, jak lze obrovský výkon zkrotit pro maximální jízdní dynamiku.

Novinky ze světa EV
Kia EV4 (2025)

První FOTO nové Kia EV4: Plně elektrické EV přichází jako sedan a kombi

Kia odhalila první snímky svého nového elektromobilu EV4, který přichází jako součást rozšiřujícího se portfolia značky. Tento model je postaven na pokročilé platformě E-GM a 400voltové architektuře, což by mu mělo zajistit dojezd přes 600 km na jedno nabití. Cena modelu se očekává od 40 000 eur (cca 1 milion korun).