VÝSLEDKY PO I.ETAPĚ:Sebastien Loeb na Citroenu nadále vévodí rally Korsika. Před druhým Hirvonenem na továrním fordu má už k dobru více než půl minuty.
Druhý jezdec v pořadí Mikko Hirvonen, sice jede na své maximum, ale Loebovi prostě nestačí. Třetí je týmový kolega Hirvonena Duval.Petter Solberg je čtvrtý, když porazil Latvalu a Atkinsona. Je mezi nimi vteřina, vteřina a půl. Sedmý je Garedemeister se Suzuki. Na osmé místo se vyhoupů mladý Mikkelsen, když předjel Tirabassiho se třetím továrním Subaru. Desáté místo si vybojoval Aava. Dokázal předstihnout Rautenbacha a Anderssona. Třináctý je Ostberg.
Velké problémy měl Henning Solberg, který na šesté rychlostní zkoušce měnil kolo po defektu a vůz jim spadl z heveru. Než vůz dokázali uvést do provozuschopného stavu uběhlo mnoho času. Solberg spadl až na místo pětadvacáté.
JWRC
Vedení ztratili po defektu Prokop s Tománkem. Ve vedení je Campana, Prokop je druhý se ztrátou 9,5 vteřiny. Třetí je Bettega a Ogier je čtvrtý.
V soutěži neporkačuje Mölder, který odstoupil na přejezdu k RZ 6 pro technické problémy.
Česká účast
Ta nabrala výrazné trhliny, když se na první rychlostní zkoušce porouchal motor Subaru Tomaštíka s Vrečkou. V soutěži nepokračuje ani Tlusťák se Škaloudem, kterým se na jejich Citroenu C2 S1600 pokazil alternátor. Jesli oba nastoupí do zítřejší etapy se zatím neví. U Tlusťáka je to pravděpodobné.
Výsledky v časech po RZ 6 (I.etapě)
1. LOEB S. / ELENA D. CITROËN C4 WRC A8 01:09:24.3 2. HIRVONEN M. / LEHTINEN J.FORD Focus RS WRC 07 A8 +32.3 3. DUVAL F. / PIVATO P.FORD Focus RS WRC 07 A8 +34.0 4. SOLBERG P. / MILLS P. SUBARU Impreza WRC 08 A8 +1:11.5 5. LATVALA J. - M. / ANTTILA M.FORD Focus RS WRC 07 A8 +1:12.7 6. ATKINSON Ch. / PREVOT S.SUBARU Impreza WRC 08 A8 +1:15.4 7. GARDEMEISTER T. / TUOMINEN T.SUZUKI SX4 A8 +3:16.0 8. MIKKELSEN A. / FLOENNE O.FORD Focus RS WRC A8 +3:18.5 9. TIRABASSI B. / GORDON F.SUBARU Impreza WRC 08 A8 +3:21.4 10.AAVA U. / SIKK K.CITROËN C4 WRC A8 +3:23.0
11.RAUTENBACH C. / SENIOR D.CITROËN C4 WRC A8 +3:24.5 12.ANDERSSON P.-G. / ANDERSSON J.SUZUKI SX4 A8 +3:26.5 13.ÖSTBERG M. / UNNERUD O.-K.SUBARU Impreza WRC A8 +3:43.7 14.WILSON M. / MARTIN S.FORD Focus RS WRC 07 A8 +3:54.6 15.AL QASSIMI K. / ORR M.FORD Focus RS WRC A8 +5:15.5 16.CLARK B. / NAGLE P.FORD Focus RS WRC A8 +5:42.9 17.JONES G. / JENKINS C.SUBARU Impreza WRC A8 +6:21.5 18.FIORI G. / FERRERO J.-J.RENAULT Clio S1600 A6 +6:51.7 19.CAMPANA P. / TEISSIER S.RENAULT Clio R3 A7 J +6:59.4 20.PROKOP M. / TOMÁNEK J.CITROËN C2 S1600 A6 J +7:08.5 21.BETTEGA A. / SCATTOLIN S. RENAULT Clio R3 A7 J +7:13.1
24.OGIER S. / INGRASSIA J.CITROËN C2 S1600 A6 +7:31.1 25.SOLBERG H. / MENKERUD C.FORD Focus RS WRC A8 +7:42.7
Komentáře jezdců po RZ 6
CAMPANA P. - TEISSIER S. "Je to dobré, máme dobrou pozici a vedeme."
NIEGEL F. - KACHEL A. "Byl to moc dobrý den, poslední dvě zkoušky se mi moc líbily. Zítra pojedeme naplno."
SANDELL P. - AXELSSON E. "Zlepšujeme se s každou zkouškou, ale i nadále mám radši šotolinu."
BETTEGA A. - SCATTOLIN S. "Zkoušky se mi moc líbí, zítra zase pojedeme naplno."
PROKOP M. - TOMÁNEK J. Měl defekt. "Ztratili jsme vedení, zítra ale zase pojedeme naplno."
BURKART A. - KOELBACH M. "Nemáme problém, snaříme se jet tak, abychom udrželi druhé místo v šampionátu."
OGIER S. - INGRASSIA J. "Držíme se našeho cíle jet v klidu, vše je v pořádku."
TIRABASSI B. - GORDON F. "Dneska jsme bojovali s nastavením auta, bylo těžké s tím jet."
MIKKELSEN A. - FLOENNE O. "Dneska jsme nezačali nejlíp, ale pak se to už jen zlepšovalo. Těším se na zítra."
ÖSTBERG M. - UNNERUD O.-K. "Učíme se, ale jde to dobrým směrem. Je těžké jet na těchto cestách."
ANDERSSON P.-G. - ANDERSSON J. "Dnes to pro nás nebylo nejlehčí, snad to zítra půjde líp."
AAVA U. - SIKK K. "Byl to těžký den. Ráno jsme měli problémy s autem, ale teď už je to lepší."
GARDEMEISTER T. - TUOMINEN T. "Je to velice těžké, ještě je toho hodně před námi."
RAUTENBACH C. - SENIOR D. "Některé partie zkoušek byly dobré, jiné ne. Ale jsem spokojený."
SOLBERG H. - MENKERUD C. "Měnili jsme kolo, bohužel nám auto spadlo z heveru."
WILSON M. - MARTIN S. "Našli jsme dobrý rytmus, doufám, že nám to vydrží."
DUVAL F. - PIVATO P. "Moc se nám nepovedly ranní vložky, ale později se to zlepšilo. Doufám, že zítra pojedeme rychleji."
SOLBERG P. - MILLS P. "Byl to dobrý den, všechno se zlepšuje."
LATVALA J. - M. - ANTTILA M. "Poslední zkouška docela šla. Máme velice zajímavý souboj s Chrisem a Petterem."
ATKINSON Ch. - PREVOT S. "Byl to celkem dobrý den, těsně bojujeme s dalšími soupeři."
HIRVONEN M. - LEHTINEN J."Byl to dobrý den. Jsem spokojený s autem, snažil jsem se tlačit, ale na Seba to nestačilo."
LOEB S. - ELENA D. "Další bezproblémový den. Neměli jsme žádné potíže a mohli jsme jet zcela naplno."
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?