Přinášíme další informace týkající se asociace jezdců a spolujezdců. Tato asociace už má své webové stránky.
Vážení kolegové,
v současné době se začínají rozbíhat stánky www.ajr.cz . Každý člen, který vyplnil registrační list, obdrží přihlašovací jméno a heslo. Tímto heslem se bude moci přihlásit na stránky a zúčastnit se diskusí a anket a také psát články.
Toto je opatření, aby se do diskusí a témat nedostávali různí anonymové a aby témata a diskuse se vedly věcně a slušně. Jsou to stránky určené především nám jezdcům a týmům.Také ještě znovu žádám všechny, kteří se chtějí stát členy a dosud nevyplnili registrační list, aby to udělali ( jinak se do diskuze, anket atd. nepřihlásí).
Doufám, že do konce tohoto týdne nebo začátkem příštího, obdržíte Vaše přihlašovací údaje.
Tomáš Singer
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?