Josef Peták má výborně rozjetou letošní sezónu ve sprintech - opět se mu podařilo zvítězit.
Druhý skončili bratři Odložilíkové, kteří pojali Prachatice jako testování před Barumkou, když jejich Peugeot prošel celkovou repasí po nedokončených závodech na Bohemii a Kopné.
Třetí místo Karel Trojan, který letos má patent a výsadní právo na třetí místa. Výborný výsledek se povedl Milanu Pantálkovi.
Třídu A5 vyhrál Jiří Hladík, druhý Lumír Galia a třetí Radovan Mareš. Jen těsně čtvrtí, přesněji o dvě desetiny vteřiny Jaroslav Hejzlar s Josefem Králem. Všichni Škoda Felicia Kit Car.
Třídu N3 vyhrál Čermáck, Petr Pelech s Hondou Civic Type R skončil třetí.
Do vedení ve třídě N1 se po Prachaticích dostali Jakub Urban a Jiří Švec.
Historické vozy vyhrál Lubomír Tenkl s BMW M3. Absolutně mezi soudobými vozy mu patřila 26. pozice.
Odstoupení potkalo Josefa Semeráda - Po RZ 1 převodovka, Radek Majer přidělal mechanikům práci před Barum Rally když havaroval v RZ 2, stejný osud potkal i Martina Semeráda a Jiřího Vlčka. Technickou závadu před Rz 1 mělo Mitsubishi Orsáka.
Výsledky v časech po RZ6
1. Peták Josef / Joska Libor Peugeot 207 S2000 N/4 00:36:28.2 2. Odložilík Roman / Odložilík Pavel Peugeot 207 S2000 N/4 +9.5 3. Trojan Karel / Řihák Petr Mitsubishi Lancer EVO IX N/4 +37.7 4. Pantálek Milan / Novák Jaroslav Mitsubishi Lancer EVO VIII N/4 +1:04.7 5. Ducháček Sláva / Dufek Petr Mitsubishi Lancer EVO IX N/4 +1:24.7 6. Bujáček Martin / Palivec Štěpán Mitsubishi Lancer EVO VII N/4 +1:42.0 7. Trněný Karel / Pritzl Václav Škoda Fabia WRC S/2 +1:50.2 8. Červenka Pavel / Rajnoha František Mitsubishi Lancer EVO IX N/4 +1:51.3 9. Minařík Lubomír / Semela Viktor Škoda Fabia Kit Car A/6 +1:54.8 10.Sýkora Jan / Škardová Martina Mitsubishi Lancer EVO IX N/4 +1:58.1
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?