Loeb stále udržuje vedení, změna na místě třetím. Bojují spolu Duval a Hirvonen.
Loeb nadále vede německou rally. Hned za ním je 40 vteřin týmový kolega Sordo. Na třetí místo se probojoval Duval. Čtvrtý je Hirvonen +4,2 na Duvala. (Oba Ford Focus WRC). Pátý je Petter Solberg, šestý Atkinson(oba Subaru Impreza WRC 08).
Francouz Ogier vede s přehledem JWRC, na druhého Němce Burkarta má 3minuty a 36 sekund.
Naši jezdci také na tom nejsou špatně. Liška je 34., Tomaštík 64., Pletka 71. Otto a Prokop už nepokračují.
Výsledky po RZ 14 v časech
1.LOEB S. / ELENA D. CITROËN C4 WRC A8 02:32:22.6 2.SORDO D. / MARTÍ M.CITROËN C4 WRC A8 +40.3 3.DUVAL F. / PIVATO P.FORD Focus RS WRC 07 A8 +1:44.3 4.HIRVONEN M. / LEHTINEN J.FORD Focus RS WRC 07 A8 +1:48.2 5.SOLBERG P. / MILLS P.SUBARU Impreza WRC 2008 A8 +2:25.7 6.ATKINSON Ch. / PRÉVOT S.SUBARU Impreza WRC 2008 A8 +3:32.1 7.SOLBERG H. / MENKERUD C.FORD Focus RS WRC 07 A8 +4:33.4 8.AAVA U. / SIKK K.CITROËN C4 WRC A8 +4:57.1 9.LATVALA J.-M. / ANTTILA M.FORD Focus RS WRC 07 A8 +4:59.7 10.GARDEMEISTER T. / TUOMINEN T.SUZUKI SX4 WRC A8 +5:43.7
11.MIKKELSEN A. / FLOENE O.FORD Focus WRC 06 A8 +6:39.8 12.WILSON M. / MARTIN S.FORD Focus RS WRC 07 A8 +6:56.0 13.RAUTENBACH C. / SENIOR D.CITROËN Xsara WRC A8 +7:39.6 14.AL QASSIMI K. / ORR M.FORD Focus WRC 07 A8 +11:04.2 15.WEVERS E. / VAN WEEREN J.FORD Focus RS WRC 06 A8 +11:39.5 16.ANDERSSON P.-G. / ANDERSSON J.SUZUKI SX4 WRC A8 +11:50.5 17.JONES G. / MOYNIHAN D.SUBARU Impreza WRC 07 A8 +13:33.7 18.MEEKE K. / NAGLE P.RENAULT Clio S1600 A6 +13:48.0 19.VAN MERKSTEIJN P. jr. / CHEVAILLIER E.FORD Focus RS WRC 06 A8 +14:28.3 20.OGIER S. / INGRASSIA J.CITROËN C2 S1600 A6 +15:07.5 1.JWRC
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?