Krásné letní počasí a horké slunce trápí posádky v Německu. Dnes začala šesti zkouškami rally Deutschland.
Podle očekávání je ve vední Francouz Loeb. Za záda se mu už dostal Hirvonen, když předjel Sorda, který je třetí oba ztrácejí 15,3 vteřiny. Čtvrtý je Duval +27 pátý Atkinson +31 a šestý je Petter Solberg +32.
JWRC už vede Martin Porkop. Druhý Ogier má ztrátu devět vteřin, třetí je Burkart. Všichni Citroen C2 S1600.
Milan Liška je 43., Otto je 45., Pletka je s Citroenem C2R2 50., a Tomaštík 54.
Problémy s turben má Arazim na RZ1 a odstupuje. Van Eldik má defekt na RZ 3 a Gardemeisterovi v RZ1 v jednom vracáku zhasl motor. V RZ 3 také deekt Gallagher.
Výsledky v časech po RZ 3:
1. Loeb S. - Elena D. Citroen C4 WRC M A8 30:15,3 107,2 2. Hirvonen M. - Lehtinen J. Ford Focus RS WRC 07 M A8 +15,3 Sordo D. - Marti M. Citroen C4 WRC M A8 +15,3 4. Duval F. - Pivato P.8 Ford Focus RS WRC 07 MA8 +27,9 5. Atkinson C. - Prévot S. Subaru Impreza WRC 08 M A8 +31,0 6. Solberg P. - Mills P. Subaru Impreza WRC 08 M A8 +32,4 7. Latvala J. - Anttila M. Ford Focus RS WRC 07 MA8 +35,8 8. Solberg H. - Menkerud C.#15 Ford Focus RS WRC 07 A8 +55,2 9. Galli G. - Bernacchini G.Ford Focus RS WRC 07 MA8 +55,4
10. Aava U. - Sikk K.#18 Citroen C4 WRC A8 +1:02,0 11. Andersson P. - Andersson J. Suzuki SX4 WRC M A8 +1:22,1 12. Gardemeister T. - Tuominen T.Suzuki SX4 WRC M A8 +1:23,2 13. Mikkelsen A. - Floene O. Ford Focus RS WRC 06 A8 +1:25,0 14. Wilson M. - Martin S. Ford Focus RS WRC 07 A8 +1:36,8 15. van Merksteijn P. - van Beek H. Ford Focus RS WRC 07 A8 +1:56,9 16. Rautenbach C. - Senior D. Citroen C4 WRC A8 +1:57,9 17. Wevers E. - van Weeren J. Ford Focus RS WRC 06 A8 +2:10,3 18. Al-Qassimi K. - Orr M. Ford Focus RS WRC 07 A8 +2:20,5 19. Prokop M. - Tománek J. Citroen C2 S1600 JWRC A6 +3:00,4 20. Ogier S. - Ingrassia J. Citroen C2 S1600 JWRC A6 +3:09,3 21. Burkart A. - Kölbach M. Citroen C2 S1600 JWRC A6 +3:38,6
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.