Mladý německý pilot Florian Niegel se s týmem Suzuki Rallye Junior Teamem Germany zúčastní své domácí soutěže - Rally Deutschland.
Jejich závodní zbraní je Suzuki Swift S1600. Pojďme se podívat, jak se jim v letošní sezóně daří. Tato posádka startuje v JWRC. V Jordánsku skončili čtvrtí, na Sardinii jim pšenka nekvetla a odstoupili. Ve Finsku jeli s N kovým Suzuki a skončili 55. absolutně a devátý v JWRC po velkých technických problémech. Nyní je čeká asfaltová Rally Deutschland.
Profil
Jezdec Florian Niegel se narodil v roce 1983. Nyní bydlí ve městě Aufseß-Sachsendorf a pracuje jako dispečer kamionové dopravy
Spolujezdec André Kachel se narodil v roce 1973 v univerzitním městě Jena, kde bydlí. Povoláním je grafik v reklamní agentuře.¨
André Kachel (vlevo) Florian Niegel (pravo)
Historie jejich závodění
1994 - jeho otec v roce 1994 závodil s Formulí 3 a syna brával na závody. 1994 - Florian začal jezdit motokáry - 5 vítězství z 15 startů 1995 - Florian jezdí vyšší třídu - 3 vítězství z 12 startů 1996 - opět vyšší třída - 5 vítězství z 10 startů 1997 - 4. místo v severobavorském poháru, 13. v poháru ADAC 1998 - 2.místo v severobavorském poháru a 15. místo v poháru ADAC 1999 - 1. místo v severobavorském poháru a 3.místo v ADAC poháru talentů na A1 ringu 2000 - 3. místo v ADAC poháru v kategorii muži, testovacím jezdcem KRH motokár 2001/02 - různé testovací jízdy s formulí v Německu, 3 místo ADAC CUP 2004/2005 - přestup do regionálních rally v Německu - řada vítězství 2006 - přestup do národního šampionátu Německa - vstup do Suzuki N Cupu - 3.místo celkově 2007 - mezinárodní start na RAlly Deutschland, vítězství ve třídě N2 se Suzuki Swift Sport
Niegel - Kachel na trati Rally Sardinia
Jak se těší Niegel na domácí soutěž. "Konečně se může projevit naše rychlost na asfaltě. Na šotolině nám to moc nejde," říká Niegel "Ve Finsku jsme sedli opět do auta skupiny N a moc nám to nešlo, navíc byly technické problémy, "
Niegel ještě komentuje tratě v Německu "Tratě Deutschlandu se trochu změnily. Určitě využijeme zkušeností z loňské sezóny. Moc se těšíme,"
Mladý jezdec má na dveřích při rally Deutschland startovní číslo 43.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.