Mladý německý pilot Florian Niegel se s týmem Suzuki Rallye Junior Teamem Germany zúčastní své domácí soutěže - Rally Deutschland.
Jejich závodní zbraní je Suzuki Swift S1600. Pojďme se podívat, jak se jim v letošní sezóně daří. Tato posádka startuje v JWRC. V Jordánsku skončili čtvrtí, na Sardinii jim pšenka nekvetla a odstoupili. Ve Finsku jeli s N kovým Suzuki a skončili 55. absolutně a devátý v JWRC po velkých technických problémech. Nyní je čeká asfaltová Rally Deutschland.
Profil
Jezdec Florian Niegel se narodil v roce 1983. Nyní bydlí ve městě Aufseß-Sachsendorf a pracuje jako dispečer kamionové dopravy
Spolujezdec André Kachel se narodil v roce 1973 v univerzitním městě Jena, kde bydlí. Povoláním je grafik v reklamní agentuře.¨
André Kachel (vlevo) Florian Niegel (pravo)
Historie jejich závodění
1994 - jeho otec v roce 1994 závodil s Formulí 3 a syna brával na závody. 1994 - Florian začal jezdit motokáry - 5 vítězství z 15 startů 1995 - Florian jezdí vyšší třídu - 3 vítězství z 12 startů 1996 - opět vyšší třída - 5 vítězství z 10 startů 1997 - 4. místo v severobavorském poháru, 13. v poháru ADAC 1998 - 2.místo v severobavorském poháru a 15. místo v poháru ADAC 1999 - 1. místo v severobavorském poháru a 3.místo v ADAC poháru talentů na A1 ringu 2000 - 3. místo v ADAC poháru v kategorii muži, testovacím jezdcem KRH motokár 2001/02 - různé testovací jízdy s formulí v Německu, 3 místo ADAC CUP 2004/2005 - přestup do regionálních rally v Německu - řada vítězství 2006 - přestup do národního šampionátu Německa - vstup do Suzuki N Cupu - 3.místo celkově 2007 - mezinárodní start na RAlly Deutschland, vítězství ve třídě N2 se Suzuki Swift Sport
Niegel - Kachel na trati Rally Sardinia
Jak se těší Niegel na domácí soutěž. "Konečně se může projevit naše rychlost na asfaltě. Na šotolině nám to moc nejde," říká Niegel "Ve Finsku jsme sedli opět do auta skupiny N a moc nám to nešlo, navíc byly technické problémy, "
Niegel ještě komentuje tratě v Německu "Tratě Deutschlandu se trochu změnily. Určitě využijeme zkušeností z loňské sezóny. Moc se těšíme,"
Mladý jezdec má na dveřích při rally Deutschland startovní číslo 43.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?