VÝSLEDKY PO DRUHÉ ETAPĚ: Sebastien Loeb na Citroenu je nadále v čele Finské rally.
Druhým mužem je tovární Ford Mikko Hirvonena, ten ztrácí 18,2 vteřiny, což už asi za tři zítřejší rychlostní zkoušky nestáhne.Třetí místo patří Australanu Atkinsonovi, který dnes zdolal Sorda. Nádherné sedmé místo patří Rantanennovi. V soutěži nepokračuje po havárii Villarga.
JWRC vede náš Martin Prokop, na druhého Sandella má téměř minutu.
V produkčních vozech vede Hanninen, druhý je Flodin.
Výsledky v časech po druhé etapě:
1. LOEB S. / ELENA D. CITROËN C4 WRC A8 02:33:43.5 2. HIRVONEN M. / LEHTINEN J. FORD Focus RS WRC 07 A8 +18.2 3. ATKINSON Ch. / PREVOT S. SUBARU Impreza WRC 2008 A8 02:36:47.1 +2:45.4 4. SORDO D. / MARTÍ M. CITROËN C4 WRC A8 +3:04.6 5. SOLBERG H. / MENKERUD C. FORD Focus RS WRC 07 A8 +3:31.6 6. SOLBERG P. / MILLS P. SUBARU Impreza WRC 2008 A8 +3:58.7 7. RANTANEN M. / LÖNEGREN J.FORD Focus RS WRC 06 A8 +5:55.2 8. GARDEMEISTER T. / TUOMINEN T.SUZUKI SX4 WRC A8 +7:28.6 9. WILSON M. / MARTIN S. FORD Focus RS WRC 07 A8 +7:54.5 10. RAUTENBACH C. / SENIOR D. CITROËN C4 WRC A8 +9:29.1
11. PEREZ COMPANC L. / MARIA VOLTA J. FORD Focus RS WRC 07 A8 +10:12.3 12. AL QASSIMI K. / ORR M.FORD Focus RS WRC 07 A8 12:11.9 13. HÄNNINEN J. / MARKKULA M. MITSUBISHI Lancer Evo IX N4 +12:42.2 14. MIKKELSEN A. / FLOENE O. FORD Focus RS WRC 07 A8 +14:11.7 15. FLODIN P. / BERGSTEN G. MITSUBISHI Lancer Evo IX N4 +14:37.3 16. VÄLIMÄKI J. / LEINO T.MITSUBISHI Lancer Evo IX N4 +15:45.9 17. SVEDLUND O. / NILSON B.SUBARU Impreza WRX STi N4 +18:17.2 18. KETOMAA J. / TEISKONEN M. SUBARU Impreza WRX Sti N4 +18:21.6 19. AAVA U. / SIKK K. CITROËN C4 WRC A8 +19:05.7 20. VILLAGRA F. / PÉREZ COMPANC J. FORD Focus RS WRC 07 A8 +19:19.0
21. WILKS G. / MOYNIHAN D. HONDA Civic Type-R R3 A7 +20:12.8 22. NEIKSANS A. / DZIRKALS P. MITSUBISHI Lancer Evo IX N4 +20:28.8 23. PROKOP M. / TOMÁNEK J. CITROËN C2 S1600 A6 +20:54.1 24. SANDELL P. / AXELSSON E. RENAULT Clio S1600 A6 +21:42.5 25. KOSCIUSZKO M. / SZCZEPANIAK M. SUZUKI Swift S1600 A6 +22:45.3
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.