Josef Peták s Alenou Benešovou se stali vítězi sprintrally v Pelhřimově.
Druhé místo obsadil Jaroslav Orsák. Na Petáka ztratil 11,5 vteřiny. Výborné třetí místo vybojoval Jan Sýkora s půvabnou spolujezdkyní Martinou Škardovou. Ti ztratili na Petáka 13,7 vteřiny. Čtvrté místo Fabia WRC Trněného, pátý stálice ze Slovenska I.or Drotár
Skupinu A opanoval po technických problémech Minaříka Jan Dohnal s Cliem S1600. Na druhého Kneifela najel přes minutu.
Dvoulitrová enka vyhrál Roubíček s Renaultem Clio Sport. Enkové šestnáctistovky vyhrál Jakub Brázda. Druhý Jan Jinderle ztratil 18,7 vteřiny, když třetího Jana Henzla předjel v poslední rychlostní zkoušce o 2 desetiny vteřiny, Henzl ztrail 18,9 vteřiny.
Vítězství v nejslabší třídě, po havári Ušely v RZ3 a odstoupení Urbana na převodovku, spadlo do klína Michalu Kravcovi.
MČR hitos¨torických vozidel vyhrál Lubomír Tenk s BMW M3, Druhé místo patří Dominku Tenklovi s Opelem Kadett Coupe,třetí byl se stejným vozem Tichý.
Odstoupili:
10 Minařík Lubomír Škoda Fabia Kit Car A/6 8 Tech. problémy po RZ 7 18 Firla Lumír Mitsubishi Lancer EVO VII N/4 8 Tech. závada - převodovka v RZ 8 3 Semerád Josef Mitsubishi Lancer EVO IX N/4 6 Tech. závada - řazení po RZ 5 31 Havel Jan Jugas Jaroslav CZ Mitsubishi Lancer EVO IX N/4 5 Havárie v RZ 5 12 Šlehofer Jan Mourková Renáta CZ Fiat Punto S1600 A/6 4 Havárie v RZ 4 44 Černý Jan Kohout Pavel CZ Peugeot 206 RC A/7 4 Tech. závada v RZ 4 25 Novák Antonín Vajďák Jiří CZ Citroën Saxo Kit Car A/6 3 Tech. závada - převodovka po RZ 2 93 Ušela Radim Staněk Miroslav CZ Škoda Fabia N/1 3 Havárie v RZ 3 95 Urban Jakub Švec Jiří CZ Volkswagen Polo 1,4 16V N/1 3 Tech. závada - převodovka v RZ 3 19 Hanák Jiří Novák Petr CZ Mitsubishi Lancer EVO IX N/4 2 Tech. závada - diferenciál v RZ 2 20 Červenka Pavel Rajnoha František CZ Mitsubishi Lancer EVO IX N/4 2 Tech. závada - převodovka v RZ 2
Výsledky v časech
1. Peták Josef / Benešová Alena Peugeot 207 S2000 N/4 33:20.7 2. Orsák Jaroslav / Vajík Karel Mitsubishi Lancer EVO IX N/4 +11.7 3. Trněný Karel / Pritzl Václav Škoda Fabia WRC S/2 +21.1 4. Sýkora Jan / Škardová Martina Mitsubishi Lancer EVO IX N/4 +23.7 5. Drotár Igor / Bánoci Vlado Škoda Octavia WRC S/2 +28.0 6. Trojan Karel / Vodička Daniel Mitsubishi Lancer EVO IX N/4 +34.8 7. Cserhalmi Tibor / Hůlka Miloš Mitsubishi Lancer EVO IX N/4 +52.1 8. Pantálek Milan / Novák Jaroslav Mitsubishi Lancer EVO VIII N/4 +1:19.2 9. Michalík Roman / Hausknotz Viktor Mitsubishi Lancer EVO IX N/4 +1:43.2
10. Ducháček Sláva / Dufek Petr Mitsubishi Lancer EVO IX N/4 +1:43.4 11. Bujáček Martin / Palivec Štěpán Mitsubishi Lancer EVO VII N/4 +1:52.4 12. Dohnal Jan / Křapka Jaroslav Renault Clio S1600 A/6 +1:57.5 13. Semerád Martin / Ceplecha Bohuslav Mitsubishi Lancer EVO IX N/4 +1:58.3 14. Dlouhý Aleš / Martásek David Subaru Impreza Sti N/4 +2:38.4 15. Vlček Martin / Pešek Roman Mitsubishi Lancer EVO VII N/4 +2:40.6 16. Mulač Václav / Mulačová Jana Subaru Impreza Sti S/2 +2:41.9 17. Achs Robert / Langer Filip Subaru Impreza Sti N/4 +2:43.1 18. Tlusťák Antonín / Škaloud Jan Fiat Grande Punto S2000 N/4 +2:52.7 19. Majer Radek / Pohořelý Michal Mitsubishi Lancer EVO IX N/4 +3:02.6 20. Melichárek Jaroslav / Lasevič Richard Mitsubishi Lancer EVO IX N/4 +3:05.7
Další soutěží bude Rally Prachatice 15. a 16. srpna 2008. Opět budeme přinášet zprávy.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.