Další dílem pokračuje sprintové mistrovství v Pelhřimově. Šlehofer havaroval, posádka OK.
Na start se postavilo 94 posádek. Nejlépe začal hned z rána Orsák, ale během třetí rychlostní zkoušky se dostal do čela Peták. Orsák je druhý + 11,5. Třetí místo patří Drotárovi. Ten ztrácí na Petáka 17,5 vteřiny. Čtvrté místo Karel Trojan, na místo páté klesl Jan Sýkora. Trněný s Fabií WRC je šestý.
Výborně jedou také oba mladíci za volantem Mitsubishi - Semerád je 13. Bujáček 16. Výborně také jede Roman Michalík, je 15.
Kategorii vozů s jednou poháněnou nápravou vede Lubomír Minařík s kitovou Fabií ze Zlínského Impromatu. Na záda mu dýchá Jan Dohnal s bývalým Petákovým Cliem. Třetí byl Jan Šlehofer, ale ten na RZ 4 havaroval a jeho vůz blokoval trať. Mladík tak přidělal vrásky na čele vedoucímu týmu ROTO, který je na dovolené.
V kategorii N2 je obrovský boj mezi vedoucím Jakubem Brázdou a o devět desetin druhým Janem Jinderlem.
Kategorii N1 vede Radim Ušela, Jakub Urban je třetí se ztrátou více než minuty a půl.
Cebia Rally Pelhřimov po RZ 4
1.Peták Josef / Benešová Alena Peugeot 207 S2000 N/4 17:59.9 2.Orsák Jaroslav / Vajík Karel Mitsubishi Lancer EVO IX N/4 +11.1 3.Drotár Igor / Bánoci Vlado Škoda Octavia WRC S/2 +17.6 4.Trojan Karel / Vodička Daniel Mitsubishi Lancer EVO IX N/4 +21.6 5.Sýkora Jan / Škardová Martina Mitsubishi Lancer EVO IX N/4 +23.0 6.Trněný Karel / Pritzl Václav Škoda Fabia WRC S/2 +26.2 7.Semerád Josef / Niemetz Roman Mitsubishi Lancer EVO IX N/4 +26.9 8.Cserhalmi Tibor / Hůlka Miloš Mitsubishi Lancer EVO IX N/4 +38.4 9.Pantálek Milan / Novák Jaroslav Mitsubishi Lancer EVO VIII N/4 +47.8 10.Minařík Lubomír / Semela Viktor Škoda Fabia Kit Car A/6 +55.5
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?