AKTUALIZOVÁNO 14:30 :Několik vozů mimo trať. Posádky trápí prach. nA místě bouraček je náš redaktor.
Posádky mají za sebou dnes pět rychlostních zkoušek. Obrovský boj v kategorii JRC.
Zajímavé věci se dějí na RZ 16, kde opustil trať Galli s Fordem Focus WRC týmu Stobart Ford. Vůz šel přes střechu do příkopy. Ve stejném místě poslal svou Suzuki SX4 WRC mimo trať P.G. Andersson. Posádka je bez zranění, ale jestli auto bude moci ještě zítra závodit je ve hvězdách.
Ve stejném místě jako Galli měli problémy i vozy bojující v kategorii PCWRC. Konkrétně Hanninnen i Salo.
Náš redaktor se nachází na místě bouračky Galliho a Anderssona: "Je to pravá zatáčka za horizointem, velmi obtížná. Ford Galliho a Mitsubishi Sala leží vedle sebe na střeše, tak pět metrů pod tratí ve srázu. Andersson trefil strom na vnějšku. Druhý průjezd tady budeme sledovat,"
Ital Bettega prorazil olejovou vanu a končí. Mimo trať byl na chvíli i Henning Solberg, když přebrzdil zatáčku, ale vše odnesl jen mírnou časovou ztrátou. Petteru Solbergovi hapruje na jeho Subaru WRC spojka.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.