Suzuki přišlo s pěknou úpravou Suzuki Swift ve skipině N, ale v civilní verzi.
Celý projekt vychází z vozů Suzuki Rally Cup, který vstoupil do své čtvrté sezóny. Jezdci soutěží s vozy Suzuki Swift ve třídě N. Fanoušci rychlé jízdy za rozumnou cenu tak mají jedinečnou možnost využít nové limitované série Suzuki N´Style .
Poznatky ze seriálu Suzuki Rally Cup využili technici při přípravě limitované edice Suzuki Swift N´Style.
Vznikla takzvaná Suzuki N Style Edition. Je určena fanouškům rally. Cena tohoto modelu bude 17.500 EUR a bude k dispozici 500 vozů a bude se vyrábět v kosmické perleťové černé barvě. Zákazník k autu dostane ještě celou kolekci oblečení aktuální u Suzuki Motosport.
Její úpravy jsou následující. Karoserie vychází se sériové Suzuki Swift, vyladěný motor má 125 koní. Podvozek má tlumiče Monroe – sportovní ze závodní verze SRC, zaručující velmi rychlou jízdu na asfaltu i šotolině, samozřejmě stavitelné. Pneumatiky bude mít 195/ 45 ZR 17. Ty zajistí stabilitu vozu v zatáčkách a budou osazeny na desetipaprskových hliníkových kolech.
Interiér bude vybaven tříramenným koženým sportovním volantem. Posezení budou zabezpečovat sportovní sedačky . Pedály budou z leštěného kovu, rovněž sportovní. Audiosystém s navigací bude umět přehrávat formáty MP3 a WMA, zvuk zajistí šest reproduktorů.
Bezpečnostní výbava má šest airbagů, standardně dodáváno bude i čtyřkanálové ABS a ESP, vše nastavené na sportovní způsob jízdy.
Kdy se můžeme na tento model těšit? Výrobce přesný datum neuvedl, ale bude to prý již brzy.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?