Petter Solberg, který jel poslední dvě soutěže se zlomeným žebrem je fit.
Norský pilot utrpěl zlomeninu žebra někdy během rally Akropolis. Soutěžácká pauza mu tedy přišla vhod. "Ano, měl jsem zlomené žebro a ani nevím kde jsem k tomu přišel. Nicméně teď už je vše v pořádku a jsem naprosto zdravý. Moc se těším na ježdění," říká Nor a dodává: "Už se moc těším na změny auta, které mechanici už velmi pilně chystají na Finskou rally. Vypadá to, že ještě budeme něco málo testovat."
Co řiká Solberg o dalších rally s novou Impreou? "Moc se těšíšm do Finska, kde se nám docela dařilo a kde bych chtěl moc uspět. Co se týčre sfaltových podniků, musíme ještš testovat,a le tam to taky vypadá slibně. Cesta je jasná, začít znovu vítězit," dodává na závěr Solberg
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.