Tovární jezdec absolvoval přípravu na Finskou rally vítězně.
O.K. Auto Ralli si vybral člen továrního týmu Citroen Dani Sordo jak přípravu na další podnik WRC. Sordo dominoval se svou tovární C4 celé soutěži, která se jela v sobotu v regionu Kouvola, jižně od Jyväskylä. Tento sprint měl osm rychlostních zkoušek ne nepodobných tratím, které budpou ve Finsku.
Sám Sordo ke svému vítěznému vystoupení říká: "Běhěm soutěže jsem se koncentroval na rozpis, který je pro úspěch na těchto tratích velmi důležitý. " a pokračuje: " Bylo výborné počasí, před soutěží pršelo a v soutěži byly přeháňky. Sesbírali jsme důležitá data a poznatky z nastavení, které určitě využijeme ve finské soutěži. Pro mne to byla zase skvělá zkušenost s rychlou finskou šotolinou. Chci tyto poznatky maximálně zúuročit dobrým výsledkem ve Finsku. Už se moc těším," řek na závěr Dani Sordo.
Inženýr Laurent Fregosi, který se stará o podvozek závodního speciálu C4 k této soutěži říká: "Tento řekněme test byl užitečný ze dvou věcí. Jednak byl důležitý sběr dat, které vyhodnotíme, a také kvůli Danimu, který mohl vyzkoušet v závodě, jak se které nastavení na dané trati chová, vycházeli jsme z nastavení předstartovního testu," uzavírá povídání Fregosi.
V tomto závodě startoval i Aaron Burkart, ale skončil osmadvacátý. Autokrosař Radik Shajmijev skončil se svým Peugeotem S2000 ve třiadvacátý.
Výsledky v časech
1.Daniel Sordo Citroen C4 WRC 44.56;2 2.Juha Salo Mitsubishi Lancer EVo IX + 1.20;9 3.Jari Ketomaa Subaru Impreza WRX STI +1.31;4 4.Kosti Katajamäki Mitsubishi Lancer EVo IX +2.13;2 5.Jukka Hiltunen Ford Focus WRC 03 +2.18;4 6.Ari Vihavainen Ford Focus WRC +2.31;2 7.Kalle Pinomäki Mitsubishi Lancer EVo IX +3.08;4 8.Joni Nikko Mitsubishi Lancer EVo IX +3.31;8 9.Jussi Välimäki Mitsubishi Lancer EVo VIII +3.36;5
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?