Přinášíme vám fotografie ze 35. ročníku rally Bohemia 2008.
35. Rally Bohemia byla obrovskou bitvou mezi Romanem Krestou a Václavem Pechem. Zajímavé bylo sledovat počínání mladého Jarka Orsáka, který po kolizi se svodidly na RZ 1 doháněl ztrátu. Velkou pochvalu si zaslouží jeho mechanici, kteří uvedli jeho MItsubishi EVO IX ve večerním servisu opět do provozuschopného stavu.
Další hvězdkou je pro mne Jan Šlehofer, který zase dokázal, že i přes nepřízeň komisařů, jezdí skvělé výsledky.
Na průřez velmi náročnou soutěží se můžete podívat na následujících fotografiích.
Přadatelům se povedlo domluvit atrakci v podobě dnes již historického speciálu Audi Quatrro S1. Za jeho volantem však musela sedět legenda. Kdo jiný než Ladislav Křeček.
Originální Audi Quatrro S1, Ladislav Křeček
Velmi blízko měl k úspěchu Jarek Orsák, ale technika byla proti. Nakonec končí až na 13. místě vinou rozpadlého diferenciálu.
Jarek Orsák - Karel Vajík, Mitsubishi Lancer EVO IX
"Rally Bohemia byl mělo mít vítěze dva, Roman i Vašek podávali supervýkony," říkál v cíli soputěže Pavel Valoušek Pechovi ale technika vystavila stop na RZ13.
Václav Pech - Petr Uhel, Mitsubishi Lancer EVO IX
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.