Jako velice chutný předkrm před soudobými vozy uvidí návštěvníci divácké paralelní Superrychlostní zkoušky v Global Assistance Racing Areně Česká Lípa kvarteto skutečných automobilových skvostů. K exhibiční jízdě vyrazí i vozy Škoda 200 RS a Audi S1. Audi S1 bude pilotovat Ladislav Křeček.
Bohatý doprovodný program na autodromu v Sosnové vyvrcholí samozřejmě diváckou SSS 3 – Sosnová, která odstartuje v pátek v 17:15 hod. Program v areálu Global Assistance Racing Arena Česká Lípa ale začíná již v 15:30, kdy na dráhu vyjedou historické automobily značky MG. Po nich uvidíme jízdu civilních verzí překrásných soutěžních automobilů Renault Alpine a Ford RS 200 a to stále nebude vše.
Opravdovou lahůdkou budou dva skutečné soutěžní speciály. Díky pochopení a ochotě pracovníků Muzea Škoda uvidíme legendární vůz Škoda 200 RS s nímž Oldřich Horsák absolvoval první ročník Rallye Bohemia. Druhým pokladem na kolech bude Audi S1 skupiny B. Okřídlené monstrum, jež vládlo světovým soutěžím a které udalo směr v používání pohonu všech kol a turbomotorů.
Pořadatelům se podařilo splnit přání a podmínku soukromého majitele vozu Audi a zajistilo špičkového jezdce, který Audi S1 předvede v jízdě. Tím jezdcem bude rekordman ve startech na Rally Bohemia a mnohanásobný mistr České republiky v rally, Ladislav Křeček.
Úderem sedmnácté hodiny si všichni přítomní připomenou minutou ticha a promítnutím vzpomínkového medailonu památku Pavly Třebínové a Miroslava Levory.
V 17:15 bude startem první dvojice zahájena třetí rychlostní zkouška XXXV. Rally Bohemia SSS3-Sosnová.
Vstupné na Autodrom Sosnová:
K stání 30,- Kč
Nekrytá tribuna 250,- Kč
Krytá tribuna 350,- Kč
Parkování zdarma
TZ/ Rally Bohemia /Milan Hauer
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?