Do startu letošní Barum rally zbývá ještě dost času, ale to samé už neplatí v případě ojedinělého a velice lákavého projektu BFGoodrich Drivers Team, díky kterému právě na „Barumce“ usedne do špičkového a týmem Kronos Racing připraveného Peugeotu 207 S2000 vybraný český jezdec.
Který z českých pilotů to bude, o tom rozhodnou domácí motorističtí novináři v tajné volbě až koncem července, ale už nyní je jasné, v jakých barvách nabroušená dvěstěsedmička bude. Na bocích vozu přibyly jednak loga společnosti Mediasport.cz, která tento projekt v naší zemi spolupořádá, ale Peugeotu sluší především české národní barvy.
Jediné, nad čím stále zůstává viset otazník, je jméno českého jezdce, které bude Peugeot 207 S2000 zdobit. Stále pak platí, že šanci přihlásit se do BFGoodrich Drivers Team má úplně každý soutěžák s českou mezinárodní licencí a to do 15. července.
Každý z jezdců, který se tohoto projektu zúčastní by nám měl zaslat svojí fotografii (i více), potom stručný přehled jeho sportovní kariéry a dosažených výsledků a v neposlední řadě by měl napsat alespoň jeden důvod, proč si myslí, že právě ON by měl na „Barumce“ řídit Peugeot 207 S2000 a být plnohodnotným členem špičkového týmu Kronos Racing.
Své přihlášky zasílejte i nadále na email: info@mediasport.cz
Další informace lze obdržet od pana Filipa Schovánka Mobil: +420 724 996 633 email: schovanek@mediasport.cz
Tisková zpráva Mediasport.cz
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?