Pravidelný účastník Finského rallyového mistrovství Matti Rantanen pojede ve Finsku s vozem WRC.
Finský jezdec, který je aktuálně šestý v mistrovství Finska, se chtěl svézt na domácí soutěži mistrovství světa s vozem WRC. Jedinečná šance se mu naskytla spoluprací s týmem Ramsport.
Sedmadvacetiletý Fin stabilně používá Mitsubishi Lancer deváté evoluce. V loňském ročníku Finské rally vedl početnou skupinu N v pátek i polovinu sobotní etapy, když v její polovině musel z technických důvodů odstoupit.
V letošní finské rally nastoupí s Fordem Focus WRC 06 za tým Ramsport p. Mikkelsena. "Je velmi těžké stanovit si nějaké cíle pro Finsko. V loni se nám tam velmi dařilo, ale letos pojedu s úplně jinou technikou," říká Fin a dodává: "Chtěl bych být v TOP 10, ale to je asi ze říše snů. Vše se ukáže až na tratích,"
Rantanen hledal možnosti jak se svézt ve Finsku s WRC, volba padla na Ford a z týmu M-Sport jej doporučili Ramsportu. Na adresu týmového kolegy Andrease Mikkelsena Fin říká: "Andreas zajíždí letos velmi dobré výsledky, je to velký talent,"
Uvidíme jak se bude Rantanenovi dařit ve Finsku letos. Určitě to nebude mít jednoduché.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.