Včera se na dalším podniku IRC jedoucím se v Belgii konal shakedown.
IRC Rally Ypres: Shakedown
Včera se na dalším podniku IRC jedoucím se v Belgii konal shakedown.
Výborný třetí čas na shakedownu zajel Jan Kopecký s Peugeotem S2000. Celému shakedownu však dominoval domácí "Fast Freddy" Loix. Ten nastopil s novým designem svého vozu, který ve vypsané akci Peugeot Belgie navrhovaly děti.
Velký problém na trati měl Bernd Casier se svým VW Polo S 2000 se opřel o zeď jednoho z domů podél trati.
Moc se nedařilo Tlusťákovi, ale to spíše proto, že průjezd shakedownu byl pouze kontrolní. Na plno závodit se začne až dnes večer.
Shakedown v časech
1. Freddy Loix 2:51,1 2. Luca Rosetti 2:51,5 3. Jan Kopecký 2:53,0 4. Nicolas Vouilloz 2:53,4 5. Janos Toth 2:56,3 6. Michal Solowow 2:56,4 7. Basso Giandomenico 2:56,5 7. Renato Travaglia 2:56,5 9. Fontana Corrado 2:56,7 10. Sola Dani 2:56,8 10. Brice Tirabassi 2:56,8 43. Antonín Tlusťák 3:18,2
Kompletní časy ze shakedownu jsu ZDE.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.