Včera se na dalším podniku IRC jedoucím se v Belgii konal shakedown.
IRC Rally Ypres: Shakedown
Včera se na dalším podniku IRC jedoucím se v Belgii konal shakedown.
Výborný třetí čas na shakedownu zajel Jan Kopecký s Peugeotem S2000. Celému shakedownu však dominoval domácí "Fast Freddy" Loix. Ten nastopil s novým designem svého vozu, který ve vypsané akci Peugeot Belgie navrhovaly děti.
Velký problém na trati měl Bernd Casier se svým VW Polo S 2000 se opřel o zeď jednoho z domů podél trati.
Moc se nedařilo Tlusťákovi, ale to spíše proto, že průjezd shakedownu byl pouze kontrolní. Na plno závodit se začne až dnes večer.
Shakedown v časech
1. Freddy Loix 2:51,1 2. Luca Rosetti 2:51,5 3. Jan Kopecký 2:53,0 4. Nicolas Vouilloz 2:53,4 5. Janos Toth 2:56,3 6. Michal Solowow 2:56,4 7. Basso Giandomenico 2:56,5 7. Renato Travaglia 2:56,5 9. Fontana Corrado 2:56,7 10. Sola Dani 2:56,8 10. Brice Tirabassi 2:56,8 43. Antonín Tlusťák 3:18,2
Kompletní časy ze shakedownu jsu ZDE.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?