Vedení týmu odeslalo ve čtvrtek 26. června 2008 oficiální dopis, v němž si stěžuje na okolnosti kolem Horácké Rally v Třebíči.
Adresáty jsou Autoklub ČR, FAS AČR a dále jmenovitě Roman Ječmínek, prezident AČR, Radovan Novák, generální sekretář FAS AČR a František Rosický, předseda odborné komise rally FAS AČR.
V obsáhlé stížnosti jsou velmi přesně krok za krokem popsány události kolem technické přejímky vozu číslo 27, Fiatu Punto S1600 posádky Jan Šlehofer – Zbyněk Soběhart soutěžícího ROTO Plzeň, včetně minutových časových údajů vývoje.
Závěr stížnosti formuluje soutěžící takto: “Žadatel je přesvědčen, že jednáním odpovědných osob při 19. Horácké Rally 2008 Třebíč, 20.-21. 6. 2008, tedy jednáním ředitele závodu, sportovních komisařů a hlavního technického komisaře, došlo k porušení závazných pravidel a sportovních řádů FAS AČR a z tohoto důvodu žádá odpovědné orgány a jednotlivce o okamžitou nápravu vadného stavu, který do budoucna velmi významně ohrožuje celou podstatu regulérnosti závodů pořádaných FAS AČR a důvěru v osoby, které jsou u těchto závodů v pozicích výkonných i kontrolních.”
Formu žaloby k civilnímu soudu o náhradu vzniklých škod zváží ROTO Plzeň podle odpovědi, kterou na stížnost dostane.¨
TZ/ Roto Plzeň / Vladimír Dolejš
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.