Aktuálně Vám přinášíme seznam přihlášených posádek na Rally Bohemia 2008. Zajímavostí je MG S2000 Sport.
Pořadatel Rally Bohemia zveřejnil seznam přihlášených posádek. Z české rallyové špičky nechybí nikdo. Možná si všimnete, že v seznamu chybí Míra Tarabus. Jeho neuvedení v seznamu přihlášených bylo způsobeno nedopatřením, když přihláška vinou nesprávné adresy, dorazila pořadatelům až po zveřejnění seznamu přihlášených. Tento prioritní jezdec, ale chybět nebude.
Ze zahraničních jezdců se pořadatelům podařilo domluvit tovární tým MSD s vozem MG S2000 Sport. S tímto vozem pojede Stuart Jones. Uvidíme jak si v naší velké konkurenci povede tento nepříliš známý soutěžní speciál.
Další zajímavou zahraniční posádkou je Aaron Burkart s Citroenem C2 S1600. Tento poravidelný účastník letošního ročníku JWRC bude určitě zpestřením.
Nepodařilo se získat nové vozy v kategorii produkčních vozů (Mitsubishi Lancer X a Subaru N14). Jezdci měli velký zájem, ale jejich technika ještě není stoprocentně připravena.
Do Mladé Boleslavi se sjedou i pravidelní severští jezdci v čele s rychlým Joakimem Nymanem s Fordem Fiesta ST v kategorii N3.
Překvapením je účast ostříleného soutěžáka, bývalého jezdce Škoda Motorsport, Vládi Bergra. Tentokrát pojede s Fábií ve třídě A5.
Bude také zajímavé sledovat, jak se se silným Mitsubishi Lancer EVO IX, se sebou a s tratí srovná Martin Semerád, který, po dovršení osmnácti let, přestupuje z Poháru mládeže.
Ze startovní rampy u zákaznického centra Škoda v Mladé Boleslavi sjede v ideálním případě 22 prioritních jezdců.
Kompletní seznam přihlášených najdete ZDE.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.