Aktuálně Vám přinášíme seznam přihlášených posádek na Rally Bohemia 2008. Zajímavostí je MG S2000 Sport.
Pořadatel Rally Bohemia zveřejnil seznam přihlášených posádek. Z české rallyové špičky nechybí nikdo. Možná si všimnete, že v seznamu chybí Míra Tarabus. Jeho neuvedení v seznamu přihlášených bylo způsobeno nedopatřením, když přihláška vinou nesprávné adresy, dorazila pořadatelům až po zveřejnění seznamu přihlášených. Tento prioritní jezdec, ale chybět nebude.
Ze zahraničních jezdců se pořadatelům podařilo domluvit tovární tým MSD s vozem MG S2000 Sport. S tímto vozem pojede Stuart Jones. Uvidíme jak si v naší velké konkurenci povede tento nepříliš známý soutěžní speciál.
Další zajímavou zahraniční posádkou je Aaron Burkart s Citroenem C2 S1600. Tento poravidelný účastník letošního ročníku JWRC bude určitě zpestřením.
Nepodařilo se získat nové vozy v kategorii produkčních vozů (Mitsubishi Lancer X a Subaru N14). Jezdci měli velký zájem, ale jejich technika ještě není stoprocentně připravena.
Do Mladé Boleslavi se sjedou i pravidelní severští jezdci v čele s rychlým Joakimem Nymanem s Fordem Fiesta ST v kategorii N3.
Překvapením je účast ostříleného soutěžáka, bývalého jezdce Škoda Motorsport, Vládi Bergra. Tentokrát pojede s Fábií ve třídě A5.
Bude také zajímavé sledovat, jak se se silným Mitsubishi Lancer EVO IX, se sebou a s tratí srovná Martin Semerád, který, po dovršení osmnácti let, přestupuje z Poháru mládeže.
Ze startovní rampy u zákaznického centra Škoda v Mladé Boleslavi sjede v ideálním případě 22 prioritních jezdců.
Kompletní seznam přihlášených najdete ZDE.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?