Neskutečně dramatická soutěž se jede v okolí Třebíče. Boj Kresty s Pechem o desetiny sekundy.
PO PRVNÍ ETAPĚ: Oba dva hlavní rivalové Roman Kresta a Václav Pech se bijí o desetiny vteřiny. Oba si navzájem nedarují ani metr trati zadarmo. Vzájemně se porážejí o desetiny vteřiny. Třetí místo patří výborně jedoucámu Petákovi, který i ve "velké" soutěži dokazuje, že umí závodit. Podle propočtu ztrácí na obě Mitsubishi Kresty a Pecha 0,8 vteřiny na kilometr. Aktuálně ztrácí 43,5 vteřiny. Čtvrtý je Karel Trojan, ztrácá na Petáka deset vteřin. Pátý je junior Orsák, dalších deset vteřin od Trojana. Šestý je Míra Tarabus s Puntem S2000. Na místo šesté se před Arazima dostal Jan Jelínek. Sedmý Arazim a osmý Triner. Vše v osmi sekundách. Třídu dvoukolek vede stále Sedláček.
Výsledky po první etapě
1. Kresta Roman / Gross Petr Mitsubishi Lancer EVO IX N/41 00:36:52.8 2. Pech Václav / Uhel Petr Mitsubishi Lancer EVO IX N/4 +0.2 3. Peták Josef / Benešová Alena Peugeot 207 S2000 N/4 +43.7 4. Trojan Karel / Řihák Petr Mitsubishi Lancer EVO IX N/4 +53.7 5. Orsák Jaroslav / Vajík Karel Mitsubishi Lancer EVO IX N/4 +1:04.3 6. Tarabus Jaromír / Trunkát Daniel Fiat Grande Punto S2000 N/4 +1:12.6 7. Jelínek Jan / Kotěna Miroslav Mitsubishi Lancer EVO IX N/4 +1:30.2 8. Arazim Václav / Gál Julius Mitsubishi Lancer EVO IX N/4 +1:33.9 9. Triner Emil / Achsová Kateřina Subaru Impreza Sti N/4 +1:38.5 10. Štajf Vojtěch / Král Josef Subaru Impreza Sti N/4 +1:51.8 11. Běhálek Daniel / Černohorský Petr Subaru Impreza Sti N/4 +01:54.1 12. Votava Jan / Synáč Franta Mitsubishi Lancer EVO IX N/4 +1:58.1 13. Barvík Vladimír / Bartončík Josef Mitsubishi Lancer EVO IX N/4 +2:01.1 14. Trněný Karel / Pritzl Václav Mitsubishi Lancer EVO IX N/4 +2:24.3 15. Gavlák Peter / Hůlka Miloš Mitsubishi Lancer EVO IX N/4 +2:45.9
Odstoupili
22 Fiala Michal Heidenreich Tomáš Mitsubishi Lancer EVO IX Havárie v RZ 5 25 Ducháček Sláva Dufek Petr Mitsubishi Lancer EVO IX Tech. závada - diferenciál po RZ 3 41 Křížek Petr Chlup Petr Honda Civic Type R Tech. závada - diferenciál po RZ 3 47 Levora Miroslav Třebínová Pavla Škoda Fabia A/5 Technická závada po RZ 3 61 Friedrich Lukáš Lasevič Richard Škoda Felicia Tech. závada - alternátor v RZ 4 45 Černý Jan Hrubý Ivan Peugeot 206 RC Havárie v RZ 3
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?