Shakedownu zatím dominují Fordy Latvaly, Galliho a Hirvonena.
Turecká rally začala tradičně čtvrtečním shakedownem. V místě soutěže panují tropické teploty okolo 31 stupňů a je slunečno.
Nejlépe si vedou tři Fordy. Latvala, Galli, Hirvonen. Jinak Galli už by potřeboval zajet nějaký výsledek, jinak se nad ním začnou stahovat mračna. Dále je na tom dobře čtvrtý Atkinson a hned za ním Loeb.
Martin Prokop s produkčním Mitsubishi jel zatím dvakrát. Nejlepší je čas je 4:34:1. PCWRC zatím vede Aigner 4:27.1.
Shakedown v časech
Jari-Matti Latvala Ford Focus RS WRC 07 3:55,7 Gigi Galli Ford Focus RS WRC 07 3:57,2 Mikko Hirvonen Ford Focus RS WRC 07 3:59,4 Chris Atkinson Subaru Impreza WRC 08 4:00,4 Sebastian Loeb Citroen C4 WRC 4:00,7 Henning Solberg Ford Focus RS WRC 07 4:01,4 Petter Solberg Subaru Impreza WRC 08 4:01,7 Andreas Mikkelsen Ford Focus RS WRC 06 4:02,4 Dani Sordo Citroen C4 WRC 4:03,9 Urmo Aava Citroen C4 WRC 4:04,3 Matthew Wilson Ford Focus RS WRC 07 4:05,6 Federico Vilagra Ford Focus RS WRC 07 4:10,1 P-G Andersson Suzuki SX4 WRC 4:10,4 Conrad Rautenbach Citroen C4 WRC 4:13,1 Barry Clark Ford Focus RS WRC 07 4:21,5 Martin Prokop Mitsubishi Lancer Evo 9 4:34,1
Počet dosud absolvovaných průjezdů
4x Galli, Clark, P.Solberg 3x Latvala, Atkinson, Aava, Wilson, Rautenbach, Solberg H., Solberg P., Villagra, Andersson 2x Loeb, Sordo, Hirvonen, Mikkelsen, 2
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?