Posádka startující v poháru mládeže - Jakub Urban - Standa Saift budou startovat v Tišnově.
V Lužických horách to byla bitva na ostří nože a do posledního metru porbíhla boj mezi Jakubem a Vladimírem Mandíkem. Nakonec z toho bylo třetí místo pro jakuba, ale jen o pár desetin.
V Tišnove se bude opět na co dívat. V poháru mládeže bude startovat poze čtveřice jezdců. Jakub Urbam, Martin Semerád, Vladimír Mandík a po zloměnině ruky rekonvalescent Jan Černý. Další mládežník Martin Bujáček se také postaví na start,ale protože už má somnáct a má normální řidičák a skvělé zázemí, tak pojede mezi "velkými kluky" a rovnou s Mitrsubishi Lancer EVO VII od pana Loveckého a firmy Locar.
Rychlost na Lužických Horách
Takže boj bude probíhat už jen ve čtyřech. Jakub dokázal, že je bojovník. Vladimír Mandík, dokázal, že i starší Felicie má na boj. Samostatná kapitola je Martin Semerád a Honza Černý. Oba budou obsluhovat TOP techniku v této třídě.
Pro Jakuba je tato soutěž nová a pokud mne něco neklame, tak zde pojede poprvé. Vše je opět podřízeno jedinému cíli, dojet do cíle, získat zkušenosti a neponičit auto - a pokud vše předtím jmenované půjde, tak si ještě trochu pozávodit.
Jakub Urban - Standa Saifrt má na dveřích číslo 130.
Posádku podporují firmy FILTR ZEOS s.r.o., MONTS s.r.o.; KOVOLAK PROFI s.r.o. a Autoopravna ZÁKOUTSKÝ. Mediální podporu zajišťuje internetový portál RALLYZONE.CZ.
Text: Tomáš Urban Foto: Rallyzone.cz / Martin Trdla
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?