Aktuálně Vám přinášíme fotografie ze včerejšího testování Škoda Motorsport a nové Fabie S2000 v Bělé pod Bezdězem.
Včera proběhlo za letního počasí další testování nové zbraně Škodovky, Fabie S2000. Náš fotograf u byl u toho.
Tentokrát se testovalo opět v Bělé pod Bezdězem. Testování se účastnil Jan Kopecký, který za dopoledne odjezdil asi 60km.
Na programu testování byla převodovka, transmise a diferenciály. Vždy po určitých ujetých kilometrech se převodovka, transmise a diferenciály měnily. Jan Testoval také nastavení map diferenciálů.
Vždy v servise s technikem probíral data z daného úaseku testování. Během těchto porad, byly vždy transmise a převodovka vyměněny.
Testovaly se i brzdy a další věci. Na fotografie bylo přísné embargo. K vozu se mohlo přiblížit pouze v určitých intervalech, když bylo auto odstrojeno a komponenty schovány. Transmise a výměna převodovky se fotit nesměla vůbec.
Další fotografie a informace o testování nové Fabie určitě brzy přineseme. Možná přineseme i nějaké video z testů. Ostatní fotografie najdete pod článkem.
Foto: Rallyzone.cz / Martin Trdla
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?