Společnosti Subaru WRT a STi avizují nasazení nového speciálu Impreza WRC 2008.
Dnes bylo oznámeno, že nová Impreza bude připravena na svůj debut v mistrovství světa na Akropolis Rally Řecko, která se pojede 29.5 - 1.6. 2008.
Letošní vozy Subaru Impreza 2007 dosahují neuspokojivých výsledků a proto tým oznámil, že s novým autem se pojede už v Řecku. Oficiální představení nového vozu bude ve středu 28.5. přímo v Řecku.
Je to po 15 letech změna koncepce vozu. Změnou také projde barevné provedení vozu. Samozřejmě, že barva zůstane modrá.Další barvy zatím neznáme.
"Jsme velmi rádi, že můžeme novu Imprezu uvést na tratě už v Řecku," říká šéf stáje David Rcihards a dodává: "Toto rozhodnnutí jsme provedli ve Velké Británii spolu s týmem STi v Japonsku. Stejně jako nová silniční Impreza to pro nás znamená novou éru Subaru v mistrovství světa v rally. Doufejme, že již v řecku budeme konkurenceschopní,"
Poznatky z posledních soutěží ukázal, že "stará" Impreza už nestačí a testy naznačily, že "nová Impreza" udělala obrovský krok vpřed. Nasazení auta už Řecku má zajistit, aby mohli Petter s Chrisem vyhrát nějakou soutěž, ještě v roce 2008.
Subaru dokazuje, že lze připravit techniku v omezeném časovém intervalu. Bude zajímavé sledovat, jak nový speciál bude konkurenceschopný. Určitě bude lepší než jeho další Japonský konkurent Suzuki SX 4 WRC.
Bude Subaru Impreza WRC 2008 lepší než Suzuki SX 4 WRC? Napište do diskuze pod článkem.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?