Jan Sýkora s půvabnou spolujezdkyní Martinou Škardovou vyhráli druhý podnik sprintového mistrovství.
Druhé dějství sprntového šampionátu se odehrálo v Lužických horách. První část se dařilo Trněnému, který ale v závěru první části měl problémy. Do vedení se po třetí rychlostní zkoušce dostal Sýkora a vedení už nepustil.Ikdyž pře druhým Semerádem se štěstím udržel náskok osmi vteřin. Trněný toti dodatečně dostal penalizaci na pozdní výjezd ze sezvisní zóny. třetí místo spadlo do klína Hozákovi.
Vozům s jednou poháněnou nápravou vévodil Minařík, ale po probléme se do vedení dostal Dohnal. Druhý skončil Novák s Tlusťákovým Saxem. Třetí Donát s Octávií.
Posádka Pavel Urban - Jiří Švec skončili na pěkném 44. místě. Když se oproti prvním průjezdům notně zlepšili. V poháru mládeže skočil Jakub Urban se Standou Saifrtem třetí, o půl vteřiny před Vláďou Mandíkem. Pohár mládeže vyhrál BUjáček před Semerádem mladším.
Výsledky v časech 1. Sýkora Jan / Škardová Martina Mitsubishi Lancer EVO IX N/4 00:45:50.9 2. Semerád Josef / Niemetz Roman Mitsubishi Lancer EVO IX N/4 +8.3 3. Hozák Petr / Houšť Vít Mitsubishi Lancer EVO IX N/4 +27.7 4. Trojan Karel / Řihák Petr Mitsubishi Lancer EVO IX N/4 +34.8 5. Mifka Radek / Plachý Tomáš Mitsubishi Lancer EVO IX N/4 +35.1 6. Ducháček Dobroslav / Dufek Petr Mitsubishi Lancer EVO IX N/4 +1:02.2 7. Pantálek Milan / Novák Jaroslav Mitsubishi Lancer EVO VIII N/4 +1:06.8 8. Trněný Karel / Kafka Stanislav Škoda Octavia WRC S/2 +1:11.5 9. Tošovský Jiří / Gross Petr itsubishi Lancer EVO IX N/4 +1:22.6 10. Červenka Pavel / Rajnoha František Mitsubishi Lancer EVO IX N/4 +1:35.6 11. Vlček Zdeněk / Král Josef Mitsubishi Lancer EVO IX N/4 +1:49.0 12. Trnovec Petr / Kárník Karel Mitsubishi Lancer EVO IX +1:52.4 13. Pulec / Večerka Michal Mitsubishi Lancer EVO IX N/4 +2:36.8 14. Kožmín Martin / Kožmínová Alena Mitsubishi Lancer EVO VIII S/2 +2:40.6 15. Dohnal Jan / Perski Eduard Renault Clio S1600 A/6 +2:42.2 16. Novák Antonín / Vajďák Jiří Citroën Saxo S1600 A/ +2:48.7 17. Knajzl Martin / Čečil Petr Subaru Impreza Sti N/4 +2:52.2 18. Donát Václav / Hovorka Jiří Škoda Octavia S/1 +3:02.5 19. Minařík Lubomír / Semela Viktor Škoda Fabia Kit Car A/6 +3:15.4 20. Berger Vladimír / Martásek David Škoda Octavia S/1 +3:17.0
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?