Jan Sýkora s půvabnou spolujezdkyní Martinou Škardovou vyhráli druhý podnik sprintového mistrovství.
Druhé dějství sprntového šampionátu se odehrálo v Lužických horách. První část se dařilo Trněnému, který ale v závěru první části měl problémy. Do vedení se po třetí rychlostní zkoušce dostal Sýkora a vedení už nepustil.Ikdyž pře druhým Semerádem se štěstím udržel náskok osmi vteřin. Trněný toti dodatečně dostal penalizaci na pozdní výjezd ze sezvisní zóny. třetí místo spadlo do klína Hozákovi.
Vozům s jednou poháněnou nápravou vévodil Minařík, ale po probléme se do vedení dostal Dohnal. Druhý skončil Novák s Tlusťákovým Saxem. Třetí Donát s Octávií.
Posádka Pavel Urban - Jiří Švec skončili na pěkném 44. místě. Když se oproti prvním průjezdům notně zlepšili. V poháru mládeže skočil Jakub Urban se Standou Saifrtem třetí, o půl vteřiny před Vláďou Mandíkem. Pohár mládeže vyhrál BUjáček před Semerádem mladším.
Výsledky v časech 1. Sýkora Jan / Škardová Martina Mitsubishi Lancer EVO IX N/4 00:45:50.9 2. Semerád Josef / Niemetz Roman Mitsubishi Lancer EVO IX N/4 +8.3 3. Hozák Petr / Houšť Vít Mitsubishi Lancer EVO IX N/4 +27.7 4. Trojan Karel / Řihák Petr Mitsubishi Lancer EVO IX N/4 +34.8 5. Mifka Radek / Plachý Tomáš Mitsubishi Lancer EVO IX N/4 +35.1 6. Ducháček Dobroslav / Dufek Petr Mitsubishi Lancer EVO IX N/4 +1:02.2 7. Pantálek Milan / Novák Jaroslav Mitsubishi Lancer EVO VIII N/4 +1:06.8 8. Trněný Karel / Kafka Stanislav Škoda Octavia WRC S/2 +1:11.5 9. Tošovský Jiří / Gross Petr itsubishi Lancer EVO IX N/4 +1:22.6 10. Červenka Pavel / Rajnoha František Mitsubishi Lancer EVO IX N/4 +1:35.6 11. Vlček Zdeněk / Král Josef Mitsubishi Lancer EVO IX N/4 +1:49.0 12. Trnovec Petr / Kárník Karel Mitsubishi Lancer EVO IX +1:52.4 13. Pulec / Večerka Michal Mitsubishi Lancer EVO IX N/4 +2:36.8 14. Kožmín Martin / Kožmínová Alena Mitsubishi Lancer EVO VIII S/2 +2:40.6 15. Dohnal Jan / Perski Eduard Renault Clio S1600 A/6 +2:42.2 16. Novák Antonín / Vajďák Jiří Citroën Saxo S1600 A/ +2:48.7 17. Knajzl Martin / Čečil Petr Subaru Impreza Sti N/4 +2:52.2 18. Donát Václav / Hovorka Jiří Škoda Octavia S/1 +3:02.5 19. Minařík Lubomír / Semela Viktor Škoda Fabia Kit Car A/6 +3:15.4 20. Berger Vladimír / Martásek David Škoda Octavia S/1 +3:17.0
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.