Dnes začal druhý podnik sprintového mistrovství. Do soutěže odstartovalo 129 posádek.
Nejlépe začal Karel Trněný s Octavií WRC a Karel Trojan. Oba začali mít problémy a tak se do vedené dostal Sýkora, kterému sekunduje pouze Semerád.
Řada favoritů soutěže už nepokračuje. Peták se svým Peugeotem S2000 odstoupil již před startem, když se mu porouchal kardan. Nepokračuje ani Běhálek, když se mu v první rychlostní zkoušce pokazila převodovka. Rovněž nepokračuje Drotár s Octavií ze stáje Věroše Cvrčka, z technických důvodů.
Soutěž je oproti časovému harmonogramu o 43 minut opožděna, z důvodů havárií č. 338 a 308 u nich asistovali záchrané složky. Čelnové posádek jsou v nemocnici na pozorování.
Vozy Královehradeckého rally klubu už jsou v soutěži jen dva. Luboš Picek odstoupil v RZ 1 po techncikém porblému své Fabie. Pavel Urban s dieselovou Fabií je po polovině soutěže na krásném 53. místě absolutně, když svádí nádherné souboje s Mackem (Toyota Corola WRC) Dawsonem na dieselovéo Fabii, Nemcem Teichmanem s Almerou Kit Car. Všihcni jsou ve třech vteřinách.
Pro Jakuba Urbana pravé závodění teprve začne.
SOutěž je velmi vyrovnaná. Pozoruhodný je výkon bratří Bočků s dieselovou Octavií, když po RZ 3 jsou 18. absolutně a svádějí boj s NOvákem a jeho Saxwem Kit Car. Suveréně vedoucím jezdcem kategorie jedné poháněné nápravy je Luoš Minařík s Fabií Kit Car.
Výsledky po třetí RZ
1. Sýkora Jan / Škardová Martina Mitsubishi Lancer EVO IX N/4 00:23:06.3 2. Semerád Josef / Niemetz Roman Mitsubishi Lancer EVO IX N/4 + 8.5 3. Trněný Karel / Kafka Stanislav Škoda Octavia WRC S/2 +11.5 4. Hozák Petr / Houšť Vít Mitsubishi Lancer EVO IX N/4 +13.0 5. Mifka Radek / Plachý Tomáš Mitsubishi Lancer EVO IX N/4 +16.2 6. Trojan Karel / Řihák Petr Mitsubishi Lancer EVO IX N/4 +19.8 7. Ducháček Dobroslav / Dufek Petr Mitsubishi Lancer EVO IX N/4 +30.5 8. Michalík Roman / Lasevič Richard Mitsubishi Lancer EVO IX N/4 +43.5 9. Pantálek Milan / Novák Jaroslav Mitsubishi Lancer EVO VIII N/4 44.1 10.Tošovský Jiří / Gross Petr Mitsubishi Lancer EVO IX N/4 +47.8 11. Trnovec Petr / Kárník Karel Mitsubishi Lancer EVO IX ZK +48.4 12. Červenka Pavel / Rajnoha František Mitsubishi Lancer EVO IX N/4 +56.3 13. Minařík Lubomír / Semela Viktor Škoda Fabia Kit Car A/6 +1:03.2 14. Vlček Zdeněk / Král Josef Mitsubishi Lancer EVO IX N/4 +1:10.0 15 Kožmín Martin / Kožmínová Alena Mitsubishi Lancer EVO VIII S/2 +1:12.8
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.