Fracouzský pilot Sebastine Loeb nadále udržuje náskok. Druhý je už Hirvonen. Třetí je Latvala. Problémy přidělávají diváci, když háží na auta kameny.
PO POLOVINĚ DRUHÉ ETAPY : Loeb stále udržuje vedení. Druhý Hirvonen s Fordem je druhý se ztrátou 42.5 vteřiny. Na třetí místo se dosla Latvala, který předjel Sorda. Pátý už je Gigi Galli. Naopak velmi ztratil Petter Solberg.
Jezdci si stěžují na neukázněné fanoušky, kteří na projíždějící závodní vozy házejí kameny. Doplatili na to jak Petter Solberg tak Mads Ostberg rozbitím čelního skla.
Villarga si stěžuje na vadnoucí brzdy. Obě Suzuki stále bez problémů.
Martin Prokop neuhájil své vedení, ale jeho bitva s Kociuzskem stále více graduje. Nyní je prokop druhý ze ztrátou 1.5 vteřiny. Martin sám říká, že první sekce zkoušek porjížděl až moc opatrně a že je třaba zatáhnout.
Výsledky po RZ 9
1. Loeb S. - Elena D. Citroen C4 WRC A8 2:16:01,7 2. Hirvonen M. - Lehtinen J. Ford Focus RS WRC 07 A8 +42,0 3. Latvala J. - Anttila M. Ford Focus RS WRC 07 A8 +54,4 4. Sordo D. - Marti M. Citroen C4 WRC A8 +55,8 5. Galli G. - Bernacchini G. Ford Focus RS WRC 07 A8 +1:15,2 6. Atkinson C. - Prévot S. Subaru Impreza WRC 07 A8 +1:55,5 7. Solberg H. - Menkerud C. Ford Focus RS WRC 07 A8 +3:18,3 8. Aava U. - Sikk K. Citroen C4 WRC A8 +3:24,4 9. Gardemeister T. - Tuominen T. Suzuki SX4 WRC A8 +4:11,8 10. Andersson P. - Andersson J. A8 Suzuki SX4 WRC A8 +4:12,7
11. Rautenbach C. - Senior D. Citroen C4 WRC A8 +5:58,1 12. Wilson M. - Martin S. Ford Focus RS WRC 07 A8 +6:03,4 13. Villagra F. - Perez Companc J.Ford Focus RS WRC 07 A8 +6:18,1 14. Solberg P. - Mills P. Subaru Impreza WRC 07 A8 +6:32,9 15. Ostberg M. - Unnerud O.Subaru Impreza WRC 06 A8 +6:45,5 16. Kosciuszko M. - Szczepaniak M. Suzuki Swift S1600 JWRC A6 +13:43,6 17. Prokop M. - Tománek J. Citroen C2 S1600 JWRC A6 +13:45,1 18. Bettega A. - Scattolin S. Renault Clio R3 JWRC A7 +15:35,7
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.