Fracouzský pilot Sebastine Loeb nadále udržuje náskok. Druhý je už Hirvonen. Třetí je Latvala. Problémy přidělávají diváci, když háží na auta kameny.
PO POLOVINĚ DRUHÉ ETAPY : Loeb stále udržuje vedení. Druhý Hirvonen s Fordem je druhý se ztrátou 42.5 vteřiny. Na třetí místo se dosla Latvala, který předjel Sorda. Pátý už je Gigi Galli. Naopak velmi ztratil Petter Solberg.
Jezdci si stěžují na neukázněné fanoušky, kteří na projíždějící závodní vozy házejí kameny. Doplatili na to jak Petter Solberg tak Mads Ostberg rozbitím čelního skla.
Villarga si stěžuje na vadnoucí brzdy. Obě Suzuki stále bez problémů.
Martin Prokop neuhájil své vedení, ale jeho bitva s Kociuzskem stále více graduje. Nyní je prokop druhý ze ztrátou 1.5 vteřiny. Martin sám říká, že první sekce zkoušek porjížděl až moc opatrně a že je třaba zatáhnout.
Výsledky po RZ 9
1. Loeb S. - Elena D. Citroen C4 WRC A8 2:16:01,7 2. Hirvonen M. - Lehtinen J. Ford Focus RS WRC 07 A8 +42,0 3. Latvala J. - Anttila M. Ford Focus RS WRC 07 A8 +54,4 4. Sordo D. - Marti M. Citroen C4 WRC A8 +55,8 5. Galli G. - Bernacchini G. Ford Focus RS WRC 07 A8 +1:15,2 6. Atkinson C. - Prévot S. Subaru Impreza WRC 07 A8 +1:55,5 7. Solberg H. - Menkerud C. Ford Focus RS WRC 07 A8 +3:18,3 8. Aava U. - Sikk K. Citroen C4 WRC A8 +3:24,4 9. Gardemeister T. - Tuominen T. Suzuki SX4 WRC A8 +4:11,8 10. Andersson P. - Andersson J. A8 Suzuki SX4 WRC A8 +4:12,7
11. Rautenbach C. - Senior D. Citroen C4 WRC A8 +5:58,1 12. Wilson M. - Martin S. Ford Focus RS WRC 07 A8 +6:03,4 13. Villagra F. - Perez Companc J.Ford Focus RS WRC 07 A8 +6:18,1 14. Solberg P. - Mills P. Subaru Impreza WRC 07 A8 +6:32,9 15. Ostberg M. - Unnerud O.Subaru Impreza WRC 06 A8 +6:45,5 16. Kosciuszko M. - Szczepaniak M. Suzuki Swift S1600 JWRC A6 +13:43,6 17. Prokop M. - Tománek J. Citroen C2 S1600 JWRC A6 +13:45,1 18. Bettega A. - Scattolin S. Renault Clio R3 JWRC A7 +15:35,7
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.