Rudé vozy s šípy ve znaku se radují z etapového vítězství. Nejlépe pořád Francouz Loeb. Třetí Nor Petter Solberg na Subaru.
Vozy Citroen naprosto ovládly první etapu Rally Sardinia. První tedy Loeb s náskokem 35,6 vteřiny na druhého Sorda se stejným vozem. Třetí jde spát se Subaru jedoucí Petter Solberg.
Mads Ostberg hlásí již opet prasklou poloosu. Podle jeho vyjádření už mají pouze jednu novou. V součtu je to třetí prasklá poloosa. Petter Solberg si stěžuje na únik brzdové kapaliny. Výborně se vydařily druhé průjezdy Gallimu, ikdyž přejel odbočku jako v prvním průjezdu první RZ, a Henningu Solbergovi s Fordy. Nedaří se Aavovi. S poškozeným chladičem stál na RZ. Obě Suzuki v pořádku, Andersson jen drobné problémy s brzdami. Sordo si se spolujezdce mění helmy, kvli přerušujícímu se interkomu.
Na poslední rychlostní zkoušce dostal Martin Prokop od Poláka Kosciuzska jedenáct vteřin, ale pořád vede, s velmi hubeným náskokem. Doufejme že zítra bude ostatním ujíždět.
Pocity přímo ze Sardinie nám poskytli členové CRF. Více se dočtete ZDE.
Výsledky po první etapě v číslech
1. Loeb S. - Elena D.Citroen C4 WRC A8 1:31:27,6 2. Sordo D. - Marti M.Citroen C4 WRC A8 +35,7 3. Solberg P. - Mills P.Subaru Impreza WRC 07 A8 +53,8 4. Hirvonen M. - Lehtinen J.Ford Focus RS WRC 07 A8 +58,9 5. Atkinson C. - Prévot S. Subaru Impreza WRC 07 A8 +1:09,0 6. Galli G. - Bernacchini G. Ford Focus RS WRC 07 A8 +1:12,3 7. Latvala J. - Anttila M. Ford Focus RS WRC 07 A8 +1:31,1 8. Solberg H. - Menkerud C. Ford Focus RS WRC 07 A8 +1:52,5 9. Aava U. - Sikk K. Citroen C4 WRC A8 +2:19,8 10. Gardemeister T. - Tuominen T. Suzuki SX4 WRC A8 +2:22,9
11. Andersson P. - Andersson J.Suzuki SX4 WRC A8 +3:02,1 12. Rautenbach C. - Senior D.Citroen C4 WRC A8 +4:05,5 13. Villagra F. - Perez Companc J. Ford Focus RS WRC 07 A8 +4:08,4 14. Wilson M. - Martin S.Ford Focus RS WRC 07 A8 +4:25,3 15. Ostberg M. - Unnerud O. Subaru Impreza WRC 06 A8 +5:47,6 16. Prokop M. - Tománek J. Citroen C2 S1600 JWRC A6 +9:30,9 17. Kosciuszko M. - Szczepaniak M. Suzuki Swift S1600 JWRC A6 +9:34,6 18. Sandell P. - Axelsson E. Renault Clio S1600 JWRC A6 +10:13,0
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.