Rudé vozy s šípy ve znaku se radují z etapového vítězství. Nejlépe pořád Francouz Loeb. Třetí Nor Petter Solberg na Subaru.
Vozy Citroen naprosto ovládly první etapu Rally Sardinia. První tedy Loeb s náskokem 35,6 vteřiny na druhého Sorda se stejným vozem. Třetí jde spát se Subaru jedoucí Petter Solberg.
Mads Ostberg hlásí již opet prasklou poloosu. Podle jeho vyjádření už mají pouze jednu novou. V součtu je to třetí prasklá poloosa. Petter Solberg si stěžuje na únik brzdové kapaliny. Výborně se vydařily druhé průjezdy Gallimu, ikdyž přejel odbočku jako v prvním průjezdu první RZ, a Henningu Solbergovi s Fordy. Nedaří se Aavovi. S poškozeným chladičem stál na RZ. Obě Suzuki v pořádku, Andersson jen drobné problémy s brzdami. Sordo si se spolujezdce mění helmy, kvli přerušujícímu se interkomu.
Na poslední rychlostní zkoušce dostal Martin Prokop od Poláka Kosciuzska jedenáct vteřin, ale pořád vede, s velmi hubeným náskokem. Doufejme že zítra bude ostatním ujíždět.
Pocity přímo ze Sardinie nám poskytli členové CRF. Více se dočtete ZDE.
Výsledky po první etapě v číslech
1. Loeb S. - Elena D.Citroen C4 WRC A8 1:31:27,6 2. Sordo D. - Marti M.Citroen C4 WRC A8 +35,7 3. Solberg P. - Mills P.Subaru Impreza WRC 07 A8 +53,8 4. Hirvonen M. - Lehtinen J.Ford Focus RS WRC 07 A8 +58,9 5. Atkinson C. - Prévot S. Subaru Impreza WRC 07 A8 +1:09,0 6. Galli G. - Bernacchini G. Ford Focus RS WRC 07 A8 +1:12,3 7. Latvala J. - Anttila M. Ford Focus RS WRC 07 A8 +1:31,1 8. Solberg H. - Menkerud C. Ford Focus RS WRC 07 A8 +1:52,5 9. Aava U. - Sikk K. Citroen C4 WRC A8 +2:19,8 10. Gardemeister T. - Tuominen T. Suzuki SX4 WRC A8 +2:22,9
11. Andersson P. - Andersson J.Suzuki SX4 WRC A8 +3:02,1 12. Rautenbach C. - Senior D.Citroen C4 WRC A8 +4:05,5 13. Villagra F. - Perez Companc J. Ford Focus RS WRC 07 A8 +4:08,4 14. Wilson M. - Martin S.Ford Focus RS WRC 07 A8 +4:25,3 15. Ostberg M. - Unnerud O. Subaru Impreza WRC 06 A8 +5:47,6 16. Prokop M. - Tománek J. Citroen C2 S1600 JWRC A6 +9:30,9 17. Kosciuszko M. - Szczepaniak M. Suzuki Swift S1600 JWRC A6 +9:34,6 18. Sandell P. - Axelsson E. Renault Clio S1600 JWRC A6 +10:13,0
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.