Na Sardinii právě proběhl shakedown. Výsledky jsou vpravdě zajímavé. Nejlépe Ford.
Domácí jezdec, Gigi Galli vyhrál nejrychlejším časem shakedown. Oproti loňsku se jel shakedown na novém úseku, východně od centra soutěže. Trať měřila 3,75 km.
Druhé místo Loeb a třetí Latvala. Všichni jmenovaní projeli shakedown třikrát. Mikkelsen nakonec nejede se svým tradičním spolujezdcem, kterému se po cestě do Itálie udělalo špatně a skončil v nemocnici. Nahradila jej bývalá spolujezdkyně Flodina - Maria Andersson.
Například Španěl Sordo jel čtyřikrát. Martin Prokop jel pouze jednou a to s časem 4:02:8. Rychlejší pouze Kosciuzsko.
Shakedown v časech.
1. Gianlugigi Galli-Giovanni Bernacchini I Ford Focus WRC A8 3:19.0 2. Sébastien Loeb-Daniel Elena F Citroën C4 WRC A8 3:19.8 3. Jari-Matti Latvala-Miikka Anttila FIN Ford Focus WRC A8 3:21.8 -. Dani Sordó-Marc Martí E Citroën C4 WRC A8 3:21.8 5. Petter Solberg-Phil Mills N/GB Subaru Impreza WRC A8 3:22.9 6. Mikko Hirvonen-Jarmo Lehtinen FIN Ford Focus WRC A8 3:25.5 7. Chris Atkinson-Stéphane Prévot AUS/B Subaru Impreza WRC A8 3:26.3 8. Henning Solberg-Cato Menkerud N Ford Focus WRC A8 3:26.4 9. Toni Gardemeister-Tomi Tuominen N Suzuki SX4 WRC A8 3:27.4 10. Matthew Wilson-Scott Martin GB Ford Focus WRC A8 3:28.5 11. Urmo Aava-Kuldar Sikk EE Citroën C4 WRC A8 3:28.8 12. Mads Östberg-Ole Kristian Unnerud N Subaru Impreza WRC A8 3:29.3 13. Khalid Al-Qassimi-Michael Orr UAE/GB Ford Focus WRC A8 3:29.8 14. Andreas Mikkelsen-Maria Andersson N/S Ford Focus WRC A8 3:30.3 15. Conrad Rautenbach-David Senior ZW/GB Citroën C4 WRC A8 3:30.5 16. Per-Gunnar Andersson-Jonas Andersson S Suzuki SX4 WRC A8 3:32.5 17. Féderico Villagra-Jorge Perez Companc RA Ford Focus WRC A8 3:33.4
Dalíš zprávy z dění budeme pravidelně přinášet.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.