Na Sardinii právě proběhl shakedown. Výsledky jsou vpravdě zajímavé. Nejlépe Ford.
Domácí jezdec, Gigi Galli vyhrál nejrychlejším časem shakedown. Oproti loňsku se jel shakedown na novém úseku, východně od centra soutěže. Trať měřila 3,75 km.
Druhé místo Loeb a třetí Latvala. Všichni jmenovaní projeli shakedown třikrát. Mikkelsen nakonec nejede se svým tradičním spolujezdcem, kterému se po cestě do Itálie udělalo špatně a skončil v nemocnici. Nahradila jej bývalá spolujezdkyně Flodina - Maria Andersson.
Například Španěl Sordo jel čtyřikrát. Martin Prokop jel pouze jednou a to s časem 4:02:8. Rychlejší pouze Kosciuzsko.
Shakedown v časech.
1. Gianlugigi Galli-Giovanni Bernacchini I Ford Focus WRC A8 3:19.0 2. Sébastien Loeb-Daniel Elena F Citroën C4 WRC A8 3:19.8 3. Jari-Matti Latvala-Miikka Anttila FIN Ford Focus WRC A8 3:21.8 -. Dani Sordó-Marc Martí E Citroën C4 WRC A8 3:21.8 5. Petter Solberg-Phil Mills N/GB Subaru Impreza WRC A8 3:22.9 6. Mikko Hirvonen-Jarmo Lehtinen FIN Ford Focus WRC A8 3:25.5 7. Chris Atkinson-Stéphane Prévot AUS/B Subaru Impreza WRC A8 3:26.3 8. Henning Solberg-Cato Menkerud N Ford Focus WRC A8 3:26.4 9. Toni Gardemeister-Tomi Tuominen N Suzuki SX4 WRC A8 3:27.4 10. Matthew Wilson-Scott Martin GB Ford Focus WRC A8 3:28.5 11. Urmo Aava-Kuldar Sikk EE Citroën C4 WRC A8 3:28.8 12. Mads Östberg-Ole Kristian Unnerud N Subaru Impreza WRC A8 3:29.3 13. Khalid Al-Qassimi-Michael Orr UAE/GB Ford Focus WRC A8 3:29.8 14. Andreas Mikkelsen-Maria Andersson N/S Ford Focus WRC A8 3:30.3 15. Conrad Rautenbach-David Senior ZW/GB Citroën C4 WRC A8 3:30.5 16. Per-Gunnar Andersson-Jonas Andersson S Suzuki SX4 WRC A8 3:32.5 17. Féderico Villagra-Jorge Perez Companc RA Ford Focus WRC A8 3:33.4
Dalíš zprávy z dění budeme pravidelně přinášet.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.