Ve staronovém týmu Munchi´s se opět představí populářní Nor Henning Solberg.
Za tento tým pojede Solberg svou druhou soutěž (první byla Argentina). Jezdec se netají tím, že by chtěl skončit ve výsledcích v první pětce.
V Jordánsku se mu podařilo dovézt Focus týmu Expert na čtvrtém místě absolutně. Tento výsledek by rád zopakoval i na Sardinii. "Doufám, že se opět podaří dobrý výsledek, v Jordánsku to byla letošní nejlepší umístění. V jordánsku, ve druhí polovině soutěže jsem se v autě konečně cítil jako doma a konečně si s ním porozuměl," říká Solberg
Na Sardinii pojede počtvrté. Celková zdejší bilance je ale remíza. Dvě dojetí, dvě odstoupení. Jezdec k tomu říká: "V loňském ročníku bylo mnoho odstoupení. Je to velmi záludná rally. Věřím, že Pirelli bude lepší a že se nám vyhnou defekty pneumatik, o které při charakteru zdejší soutěže není nouze,"
Druhý vůz bude pilotovat Frederico Villarga, je to vůz číslo 9. Tým vyslovil přání, že by měldojet na bodech a pokud možno by měl dojíždět všechny soutěže. Villarga bude rozjetý, neboť o minulém víkendu absolvoval další soutěž argentinského mistrovství.
"Sardinie je pro mne specifikcá soutěž, neboť zde pojedu poprvé. Bude velmi důležité napsat správně rozpis a co bude ještě důležitější - dojet a dovézt body pro tým", říká Villarga
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.