Ve staronovém týmu Munchi´s se opět představí populářní Nor Henning Solberg.
Za tento tým pojede Solberg svou druhou soutěž (první byla Argentina). Jezdec se netají tím, že by chtěl skončit ve výsledcích v první pětce.
V Jordánsku se mu podařilo dovézt Focus týmu Expert na čtvrtém místě absolutně. Tento výsledek by rád zopakoval i na Sardinii. "Doufám, že se opět podaří dobrý výsledek, v Jordánsku to byla letošní nejlepší umístění. V jordánsku, ve druhí polovině soutěže jsem se v autě konečně cítil jako doma a konečně si s ním porozuměl," říká Solberg
Na Sardinii pojede počtvrté. Celková zdejší bilance je ale remíza. Dvě dojetí, dvě odstoupení. Jezdec k tomu říká: "V loňském ročníku bylo mnoho odstoupení. Je to velmi záludná rally. Věřím, že Pirelli bude lepší a že se nám vyhnou defekty pneumatik, o které při charakteru zdejší soutěže není nouze,"
Druhý vůz bude pilotovat Frederico Villarga, je to vůz číslo 9. Tým vyslovil přání, že by měldojet na bodech a pokud možno by měl dojíždět všechny soutěže. Villarga bude rozjetý, neboť o minulém víkendu absolvoval další soutěž argentinského mistrovství.
"Sardinie je pro mne specifikcá soutěž, neboť zde pojedu poprvé. Bude velmi důležité napsat správně rozpis a co bude ještě důležitější - dojet a dovézt body pro tým", říká Villarga
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.