Letos absolvují celou sezónu vozy Suzuki WRT. Porpvé je však uvidíme na sardinské šotolině.
Týmu Suzuki se poslední dobou příliš nedaří. V Jordánsku nespatřil cíl z technických důvodů ani jeden vůz SX4 WRC. Navzdory tomu šéf týmu Nobuhiro Tajima věří, že tým bude včas připraven.
"Stále máme hodně práce. Od Jordánska jsem udělali opět řadu změn. Doufejme že k lepšímu. POstupujeme systematicky, krok po kroku. Věřím, že časem dosáhneme úspěchu. Vývoj na Sardinii bude v našem vývoji hrát velkou roli, " upřesňuje Tajima.
Výhodou může být i to, že Toni Gardemeister zde již čtyřikrát startoval. V roce 2004 se s Fabií do cíle nesotal, ale s Focusem skončil pátý. Minulý rok startoval s Lancerem WRC a skončil šestý. Toni Gardemeister k tomu říká: "Soutěž je těžká a záludná. POvech se stále mění. Zpočátku je povrch velmi kluzký a měkký, potom je tvrdý a hrubý. Důležitá bude spolehlivost. Věřím, že zde můžeme získa t dobré body pro tým i sebe", uzavírá Toni.
Více zkušeností má P. G. Andersson, který se zúčastnil každého ročníku soutěže, byť s vozem s pohonem jedné nápravy. Loni zde skončil v rámi JWRC druhý. "Důležité je se vyvarovat chyb a defektů. Muséme jet čistě a precizně. Jsem co se výsledku týče velký optimista", uzavírá Andersson.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.