Jihoafričan Conrad Rautenbach komentuje následující tři podniky kalendáře mistrovství světa v rally, kterého se letos účastní s vozem PH Sportu a C4 WRC.
Mladý Jihoafričan sice poškodil v Jordánsku svůj vůz, když se střetl na přejezdu s Loebem, ale vůz se podařilo spravit. Předtím však je nustné poznamenat, že v pátek dosahoval časů okolo desátého místa, když mu v pátek odešla spojka.V neděli po opravě také jezdil časy okolo devátého místa. Zdá se, že si na C4 WRC docela zvykl a naučil se s ním zacházet.
Rautenbach během Jordánska zaznamenal řadu nových zkušeností. Sám o tom říká: "Jordánsko bylo velmi náročnou soutěží,a le až na havárii se nám zde dařilo. Nejtěžší bylo projet nejdelší zkoušku. V autě bylo velké horko a zkouška byla dlouhá. Tato zkušenost nás může posunout dále v dalších třech podnicích, kde budou panovat podobné podmínky,"
"Také vím více o technice jízdy na rozbitých cestách, které budou na Sardinii, v Turecku i Řecku. Snad se nám zde bude dařit, přál bych si umístění v top deset," uzavírá Jihoafričan
Druhý vůz PH Sport Citroen pilotuje v letošní sezóně Urmo Aava. Tomu se na zaprášených Jordánských cestách o mnoho lépe. V první etapě byl osmý, ve druhé po problémech soupěřů se posunul na místo páté. Bohužel ve druhé rychlostní zkoušce závěrečného dne trefil kámen a poškodil zavěšení. Takže po skvělém výkonu se kýžený výsledek se nedostavil a tým zůstal bez bodu. Ale pokud se takhle bude Aavovi rařit, tak může dobrý výsledek zaznamenat v dalších soutěžích.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.