V pořadí Jordánské rally Loeb dotahuje stále vedoucího Sorda. Galli utrhl kolo a Petteru Solbergovi se rozpadly tlumiče.
Posádky mají za sebou první etapu Jordánské rally. Stále vede Španěl Sordo. Francouz Loeb je ale už jen vteřinu za ním druhý. Třetí zůstává s mírným odstupem Latvala. Čtvrté místo patří Hirvonenovi, který se posunul díky odstoupení Pettera Solberga. Pátý je tak Atkinson. Šesté místo patří spolehlivě jsoucímu Aavovi. Sedmé místo Wilson a Ford.
V kategorii JRC vede stále Sandell S Cliem S 1600, na druhé mo Möldera má náskok už téměř minutu. Polák Kosciuzsko odstoupil a Francouz Ogier má problémy. Třetí je tak mladý Bettega.
Výsledky po první etapě
1. Sordo D. - Marti M.Citroen C4 WRC MA8 1:16:53,7 2. Loeb S. - Elena D. Citroen C4 WRC MA8 +1,1 3. Latvala J. - Anttila M.Ford Focus RS WRC 07 MA8 +8,5 4. Hirvonen M. - Lehtinen J.Ford Focus RS WRC 07 MA8 +13,4 5. Atkinson C. - Prévot S.Subaru Impreza WRC 07 MA8 +1:08,0 6. Aava U. - Sikk K. Citroen C4 WRC A8 +1:59,3 7. Wilson M. - Martin S.Ford Focus RS WRC 07 A8 +2:52,7 8. Solberg H. - Menkerud C. Ford Focus RS WRC 07 MA8 +3:22,3 9. Rautenbach C. - Senior D. Citroen C4 WRC A8 +3:47,9 10. Villagra F. - Perez Companc J.Ford Focus RS WRC 07 MA8 +3:59,2 11. Al-Qassimi K. - Orr M.Ford Focus RS WRC 07 A8 +4:04,4 12. Sandell P. - Axelsson E.Renault Clio S1600 JWRC A6 +7:18,5 13. Mölder J. - Miclotte F.#32 Suzuki Swift S1600 JWRC A6 +8:13,3
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.