Čas od času se stane, že se nějaký jezdec nemůže zúčastnit závodů kvůli zranění, které ale nemá s jeho sportem nic společného, nýbrž vzniklo při běžných činnostech všedního dne. Bohužel, tentokrát se tato zpráva týká posádky Jaromíra Tarabuse a Daniela Trunkáta...
Jezdec utrpěl včera v podvečer vážná řezná zranění rukou při domácích, můžeme říci v podstatě kuchyňských pracích, která si vyžádala ošetření v nemocnici a bohužel následnou hospitalizaci. V důsledku toho musí posádka odvolat start na nadcházející Rallye Český Krumlov. „Bohužel, na startu na našeho oblíbeného Krumlova budeme z důvodu z Mirova zranění chybět. Samozřejmě nás to mrzí, do Českého Krumlova jsme se hodně těšili, protože je to rozhodně jedna z našich nejoblíbenějších soutěží, ale nedá se nic dělat. Navíc jsme měli v blízké době naplánovaná i nějaká testování, která tímto také padají. Náš další program bohužel do značné míry záleží na verdiktu lékařů a Mirově následné rekonvalescenci, takže vůbec netuším, kdy se k závodům budeme schopni vrátit. To je ale v této chvíli naprosto druhořadé, hlavní je aby se Mira dal úplně do pořádku“ vyjadřuje se k současné situaci spolujezdec Daniel Trunkát.
Po „slavném“ smolném odstoupení na Jänneru a absenci na Šumavě znamená vynechání českokrumlovské soutěže už i jistou komplikaci z hlediska celkového vývoje umístění v šampionátu, nicméně na druhou stranu je tato sezóna pro posádku vozem S2000 beztak spíše sezónou učednickou.
Nezbývá, než popřát Jaromírovi pokud možno bezproblémové a co nejrychlejší uzdravení jeho zranění a doufat, že bude brzy opět v plné kondici k ovládání závodního speciálu!
TZ/ Miroslav Tarabus Foto: Petr Kunčík
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.