Čas od času se stane, že se nějaký jezdec nemůže zúčastnit závodů kvůli zranění, které ale nemá s jeho sportem nic společného, nýbrž vzniklo při běžných činnostech všedního dne. Bohužel, tentokrát se tato zpráva týká posádky Jaromíra Tarabuse a Daniela Trunkáta...
Jezdec utrpěl včera v podvečer vážná řezná zranění rukou při domácích, můžeme říci v podstatě kuchyňských pracích, která si vyžádala ošetření v nemocnici a bohužel následnou hospitalizaci. V důsledku toho musí posádka odvolat start na nadcházející Rallye Český Krumlov. „Bohužel, na startu na našeho oblíbeného Krumlova budeme z důvodu z Mirova zranění chybět. Samozřejmě nás to mrzí, do Českého Krumlova jsme se hodně těšili, protože je to rozhodně jedna z našich nejoblíbenějších soutěží, ale nedá se nic dělat. Navíc jsme měli v blízké době naplánovaná i nějaká testování, která tímto také padají. Náš další program bohužel do značné míry záleží na verdiktu lékařů a Mirově následné rekonvalescenci, takže vůbec netuším, kdy se k závodům budeme schopni vrátit. To je ale v této chvíli naprosto druhořadé, hlavní je aby se Mira dal úplně do pořádku“ vyjadřuje se k současné situaci spolujezdec Daniel Trunkát.
Po „slavném“ smolném odstoupení na Jänneru a absenci na Šumavě znamená vynechání českokrumlovské soutěže už i jistou komplikaci z hlediska celkového vývoje umístění v šampionátu, nicméně na druhou stranu je tato sezóna pro posádku vozem S2000 beztak spíše sezónou učednickou.
Nezbývá, než popřát Jaromírovi pokud možno bezproblémové a co nejrychlejší uzdravení jeho zranění a doufat, že bude brzy opět v plné kondici k ovládání závodního speciálu!
TZ/ Miroslav Tarabus Foto: Petr Kunčík
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.