Po prvních čtyřech rychlostních zkouškách vede Sordo, P.Solberg klesl na místo čtvrté, Hirvonen je pátý. Andersson se Suzuki mimo trať, Gardemeisterovi se pokazil motor na RZ3.
Jezdci startující na Jordánské rally mají za sebou první sekci. Nejlépe je na tom Španěl Sordo na Citroenu. Zpočátku byl na druhém místě P.Solberg, ale ten klesl na místo čtvrté. Druhý je výborně jedoucí Fin Latvala s Fordem na kterého se dotahuje třetí Sebastien Loeb. Pátý je Hirvonen.Šesté místo a druhé Subaru S Atkinsonem, sedmý je Ital Galli. Velmi dobře jede Aava s C4 WRC, je osmý. Deváté místo patří Wilsonovi. Desáté místo je dobrou vizitkou Rautenbacha s C4 WRC. Jedenáctý je Villarga a Muchnis´s Ford, který svádí velký boj s Al Quassimim na továrním Fordu a také Henningem Solbergem který je třináctý.
Mimo trať skončil Andersson se Suzuki. Autu nic není,jen se zapíchlo do písku a nešlo vyjet. Zítra pojede v rámci superrally. Gardemeister rovněž na Suzuki zůstal stán an RZ3 s poškozeným motorem.
První vůz JWRC je na 14. místě absolutně a pilotuje jej Švéd Sandell, hned za ním je Francouz Ogier. třetí místo v JRC patřé Estonci Mölderovi, čtvrtý je Polák Kosciuzsko.
Komentáře jezdců
Villagra F. - Perez Companc J. "Náročná zkouška, bylo těžké se udržet na trati, velmi to klouzalo". Solberg P. - Mills P. "Předchozí zkouška byla velmi náročná, protože nám chyběla přilnavost". Sordo D. - Marti M. "Tempo je dobré, daří se nám. Super ráno". Galli G. - Bernacchini G."Nedaří se mi, nejsem schopen se dostat do správného rytmu a nevím, jestli to bude odpoledne lepší". Latvala J. - Anttila M. "Neudělal jsem žádnou větší chybu, na trati je hodně šotoliny, musím být opatrnější. Ztratil jsem kolem 5 vteřin. Teď jedeme do servisu a musím se zkoncetrovat na odpoledne". Atkinson C. - Prévot S. "Měli jsme velký problém, udělali jsme chybu, nejsem schopen říci, co se přesně stalo". Hirvonen M. - Lehtinen J."Všechno je OK, máme trochu poškozený podvozek, ale čeká nás servis, kde se dá vše do pořádku."
Výsledky po čtvré RZ v číslech
1. Sordo D. - Marti M.Citroen C4 WRC MA8 38:40,7 2. Latvala J. - Anttila M.Ford Focus RS WRC 07 MA8 +13,8 3. Loeb S. - Elena D.Citroen C4 WRC MA8 +14,5 4. Solberg P. - Mills P.Subaru Impreza WRC 07 MA8 +15,1 5. Hirvonen M. - Lehtinen J.Ford Focus RS WRC 07 MA8 +16,7 6. Atkinson C. - Prévot S.Subaru Impreza WRC 07 MA8 +51,5 7. Galli G. - Bernacchini G.Ford Focus RS WRC 07 MA8 +1:09,4 8. Aava U. - Sikk K.Citroen C4 WRC A8 +1:10,3 9. Wilson M. - Martin S. Ford Focus RS WRC 07 A8 +1:25,7 10. Rautenbach C. - Senior D. Citroen C4 WRC A8 +1:48,0
11. Villagra F. - Perez Companc J.Ford Focus RS WRC 07 MA8 +2:05,5 12. Al-Qassimi K. - Orr M.Ford Focus RS WRC 07 A8 +2:06,2 13. Solberg H. - Menkerud C.Ford Focus RS WRC 07 MA8 +2:07,8 14. Sandell P. - Axelsson E.Renault Clio S1600 JWRCA6 +3:29,2 15. Ogier S. - Ingrassia J.Citroen C2 S1600 JWRCA6 +3:47,7 16. Farrah A. - Arena N.Mitsubishi Lancer Evo IX N4 +4:03,2 17. Mölder J. - Miclotte F.Suzuki Swift S1600 JWRCA6 +4:04,7
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.