Tým Suzuki WRT se chystá na Jordan Rally. Od posledního podniku udělali mnoho změn a tak čekají, že štěstěna půjde s nimi.
Šéf týmu Nobuhiro Tajima že před týmem je stále ještě dlouhá cesta, ale tým Suzuki pevně věří, že se jim podaří tuto dlouhou cestu vývoje překonat a v Jordánsku získají nějaké body.
Tým dále předesílá, že se podařilo bodovat pouze v jednom podniku ze čtyř, proto sáhl k investicím, které by měly pomoci ve zlepšení pozice Suzuki WRT.
"Systém kontroly motoru byla upraven, s ohledem na spolehlivost. Dále byla vylepšena ochrana všech čidel a zejména spodku klikové skříně, tak aby nedocházelo k poškození, při těžkých podmínkách na trati." vysvětluje hlavní inženýr a pokračuje: "Vzhledem k náročným teplotním podmínkám v Jordánsku a dalších soutěžích byla také upraven chladící systém. končí hlavní inženýr inovace na speciálu Suzuki WRC,".
Šéf týmu Nobuhiro Tajima říká k Jordánské rally:"Je to soutěž, kdy nevíme co přesně můžeme očekávat.Doufejme, že se naši piloti přizpůsobí, a pojedou co možná nejlépe. Je také důležité se stále učit, což je také náš cíl," a dále dodává
"Pevně doufám, že všechna vylepšení konečně přinesou nějaké body. WRC je pro nás hodně atraktivní, a proto musíme každý podnik něco vylepšit, abychom mohli dostát úspěchu. K tomu ale vede dlouhá cesta, kterou postupně zvládáme," uzavírá Nobuhiro Tajima
Tým pojede v obvykém složení piloty budou Toni Gardemeister a PG Andersson
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.