Po prvních třech rychlostních zkouškách ve vedení a nakonec Ford jen bodově paběrkuje. Tým hodnotí Rally Argentina.
Šéf týmu BP Ford Malcolm Wilson popsal Argentinskou rally, jako nejhorší soutěž, kterou tým absolvoval od rally China 1999, kdy oba fordy odstoupily v první rychlostní zkoušce.
"Očekávali jsme, že dovezeme dobré body pro Ford, i pro jezdce. Těžká situace zapříčinila, že nemáme skoro nic, ale i to je poučení pro příští podniky, " říká Wilson.
Mikko Hirvonen pohodlně vedl, dokud netrefil skálu a tím poškodil pření rameno a tlumič, což vedlo k odstoupení. V sobotu nastoupil sedmadvacetiletý Fin v rámci superrally, což mu nakonec vyneslo pátou příčku. Argentinu tak v celkovém pořadá opustil na druhém místě, pět bodů před Loebem.
"Po pátečních problémech jsem nevěřil, že se mohu dostat vpořadí takhle vysoko. Jsem rád, že ikdyž Loeb vyhrál, tak nás nepředstihl v celkovém pořadí," říká Hirvonen. Argentinu opustil druhý v celkovém pořadí, pět bodů před Loebem.
"Jsem celkově ale hodně zklamaný, protože jsme měli zaděláno na skvělý výsledek, neřku-li na vítězství. S tím náskokem jsem jel sice opatrně, ale asi i to bylo málo," komentuje svů výkon Hirvonen.
Druhá posádka pilota Jari Matti Latvaly měla také problémy v pátek. Provedli kolostřešní kombinaci a ztratili dvět minut. V sobotu se po nárazu na kámen dostali hodiny a nemohli nastartovat vůz, takže šli do superrally. V neděli se jim velmi dařilo, vyhráli jedenadvacátou rychlostní zkoušku a vyjeli dva body pro Ford v poháru konstruktérů. Celkově skončili dvanáctí.
" Z mého představení jsem zklamaný, ale myslím, že byly velmi těžké podmínky, a to rozhodlo," říká Latvala a pokračuje "Velmi těžko jsem se adaptoval na rozdílné cesty rychlostních zkoušek, ale jsem velmi překvapený a spokojený, že i při té bídě jsme dovezli dva body do poháru konstruktérů. každopádně nechápu, že motor po nárazu na kámen prostě nešel nastartovat, když všechny kontrolky ukazovaly bezvadný stav. Taktéž pro pneumatiky to byl velký test," uzavírá povídání Latvala.
Celý tým ford se již pilně připravuje na nadcházející podnik Mitrsovství světa Jordánskou rally.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.