Před Rally Argentina absolovoval soukromý jezdec Conrad Rautenbach jednodenní test v jižní Francii.
Rautenbach skončil na uplynulé Rally Mexiko na šestnáctém místě, když své C4 na RZ3 uthl o kámen přední kolo. Nastoupil pak dále vrámci superrally. Poté dosahoval časy okolo první desítky.
O víkendu absolvoval testy na jihu Fracie, před svou druhou rally s vozem Citroen C4 WRC. "Po testech mé C4 WRC, nás čeká ještě shakedown v Argentině," říká Rautenbach a dodává "Každý kilometr strávený v autě je pro nás důležitý. Přitestech jsem ujel něco okolo sta kilometrů a je to na jízdě znát,"
"Test probíhal na šotolině. Z něj budeme vycházet při nastavování auta na další podniky, na šotolině, zejména Sardinii,Turecko a Řecko. Už ake v Argentině se budeme snažit jet rychleji než v Mexiku," říká pilot a dodává "Hlavním úkolem na testu byla práce s nastavením map diferenciálů. Měnili jsme různá nastavení předniho a zadního diferenciálu, tak aby správně pracoval se středním diferenciálem. Byly to velmi podnětné změny, tak abychom měli vždy kvalitní trakci," uzavírá Rautenbach
"Při Rally Argentina budu muset jet velmi čistou stopu, aby se neopakovala chyba v Mexiku. Díky testu jse si začal zvykat čím dál víc na auto, z čehož můžu jen těžit. V Argentině chceme také vybojovat nějaké body," říká pilot.
V Argentině se soutěž nikdy nejela v tomto termínu, takže bude asi i rozhodovat počasí. Bude to náročné na pneumatiky a nastavení podvozků a transmisí.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.