Před Rally Argentina absolovoval soukromý jezdec Conrad Rautenbach jednodenní test v jižní Francii.
Rautenbach skončil na uplynulé Rally Mexiko na šestnáctém místě, když své C4 na RZ3 uthl o kámen přední kolo. Nastoupil pak dále vrámci superrally. Poté dosahoval časy okolo první desítky.
O víkendu absolvoval testy na jihu Fracie, před svou druhou rally s vozem Citroen C4 WRC. "Po testech mé C4 WRC, nás čeká ještě shakedown v Argentině," říká Rautenbach a dodává "Každý kilometr strávený v autě je pro nás důležitý. Přitestech jsem ujel něco okolo sta kilometrů a je to na jízdě znát,"
"Test probíhal na šotolině. Z něj budeme vycházet při nastavování auta na další podniky, na šotolině, zejména Sardinii,Turecko a Řecko. Už ake v Argentině se budeme snažit jet rychleji než v Mexiku," říká pilot a dodává "Hlavním úkolem na testu byla práce s nastavením map diferenciálů. Měnili jsme různá nastavení předniho a zadního diferenciálu, tak aby správně pracoval se středním diferenciálem. Byly to velmi podnětné změny, tak abychom měli vždy kvalitní trakci," uzavírá Rautenbach
"Při Rally Argentina budu muset jet velmi čistou stopu, aby se neopakovala chyba v Mexiku. Díky testu jse si začal zvykat čím dál víc na auto, z čehož můžu jen těžit. V Argentině chceme také vybojovat nějaké body," říká pilot.
V Argentině se soutěž nikdy nejela v tomto termínu, takže bude asi i rozhodovat počasí. Bude to náročné na pneumatiky a nastavení podvozků a transmisí.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.