Aktuálně přinášíme další tiskovou zprávu pořadatelů Rally Vyškov. Je docela možné, že se na trati Rally Vyškov objeví další vůz WRC.
Startovní listina úvodního českého sprintu letošní sezóny, XVII. Böttcher rally Vyškov, se již pomalu začíná plnit zajímavými jmény. Svůj start ohlásil předloňský vítěz vyškovské soutěže Josef Semerád (Mitsubishi Lancer EVO IX) a mezi horké favority by se měl řadit i úřadující mistr ČR ve sprintrally – Karel Trněný se Škodou Fabia WRC. Trněného Fabia však možná nebude jediným „wéercéčkem“, které se na Hané letos představí.
Většině fanoušků zřejmě zůstalo utajeno, že loňskému ročníku Böttcher rally v roli diváků přihlížela i známá slovenská posádka Igor Drotár – Vladimír Bánoci. Tato zkušená dvojice má na svém kontě už slušnou řádku úspěchů, mezi nimiž vyčnívá titul mistrů Slovenska z roku 1997, kterého dosáhla s vozem Toyota Celica GT-Four. Právě v průběhu veleúspěšné sezóny 1997 se Igor Drotár a Vladimír Bánoci představili i českým divákům na trati Barum rally Zlín. V silné konkurenci si vedli výborně a po první etapě figurovali na čtvrtém místě hned za trojicí Bertone, Chovanec, Křeček. Druhý den však kvůli technickým problémům museli rally opustit. Od té doby v České republice nezávodili, není však vyloučené, že právě letos uskuteční malý comeback. Loňští vicemistři slovenské republiky obdrželi pozvánku od pořadatelů Böttcher rally a dělají vše pro to, aby v dubnu na rychlostních zkouškách v okolí Vyškova nechyběli. „Pro start ve Vyškově dělám maximum, ale definitivní rozhodnutí, zda se na Böttcher rally objevíme, padne až po úvodním podniku slovenského seriálu v Egeru,“ řekl pilot Škody Octavie WRC Igor Drotár.
Nám nezbývá, než doufat, že maďarská Eger Rallye, jež je letošním zahajovacím podnikem mistrovství Slovenska v rally, dopadne pro Igora Drotára a Vladimíra Bánociho co nejlépe a nic jim nebude bránit v polovině dubna svým startem ve Vyškově potěšit i české fanoušky.
Text a foto: Jiří Dokulil, ftr-mediaMladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.