Pořadatelé Rally Akropolis 2008 změnili místo konání speciální RZ a také místo ředitelství.
Centrum rally bylo v loňském roce na Hippodromu, stejně tak jako superspeciální RZ. Letos bude vše na vojenském letišti Tatoi a v přilehlém vojenském prostoru. Zde bude servisní areál, přeskupení i ředitelství soutěže. Toto letiště je spjaté s řeckou rally už od sedmdesátých let. Do roku 2006 se jezdila paralelní rychlostní zkouška na Olympijském stadionu v Aténách.
Pořadatelé se dohodli s ministerstvem obrany, že v areálu letiště upraví nedaleké terény. Zde vznikne 4 km dlouhá paralelní rychlostní zkouška. Posádky ji absolvují ve čtvrtek večer a pak na konec rally v neděli.
Ostatní rychlostní zkoušky zůstávájí stejné, s dílčími modifikacemi. Posádky tak absolvují 20 rychlostních zkoušek o celkové délce 346,52 km. Soutěž se jede 29.05 – 01.06.2008.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.