Pořadatelé Rally Akropolis 2008 změnili místo konání speciální RZ a také místo ředitelství.
Centrum rally bylo v loňském roce na Hippodromu, stejně tak jako superspeciální RZ. Letos bude vše na vojenském letišti Tatoi a v přilehlém vojenském prostoru. Zde bude servisní areál, přeskupení i ředitelství soutěže. Toto letiště je spjaté s řeckou rally už od sedmdesátých let. Do roku 2006 se jezdila paralelní rychlostní zkouška na Olympijském stadionu v Aténách.
Pořadatelé se dohodli s ministerstvem obrany, že v areálu letiště upraví nedaleké terény. Zde vznikne 4 km dlouhá paralelní rychlostní zkouška. Posádky ji absolvují ve čtvrtek večer a pak na konec rally v neděli.
Ostatní rychlostní zkoušky zůstávájí stejné, s dílčími modifikacemi. Posádky tak absolvují 20 rychlostních zkoušek o celkové délce 346,52 km. Soutěž se jede 29.05 – 01.06.2008.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.