Přední český jezdec si vyzkoušel řízení Peugeotu 207 S 2000 v Manovicích u Nepomuku.
Roman Kresta se letos zúčastní kompletnícho velkého mistrovství české republiky v automobilových soutěžích. Bude pilotovat osvědčený vůz Mitsubishi Lancer EVO IX ze Žebráku. Už dříve ale ohlásil, že na letošní Barum Rally, která se již opět jede jako podnik IRC, pojede s vozem kategorie S 2000. Také prohlásil, že by rád jel s vozem značky Peugeot.
Josef Peták už tento vůz představil na Pražském rallysprintu na konci loňské sezóny a vůbec si nevedl špatně. Letošní začátek sezóny naplánoval na Valašskou rally. Proto o uplynulém víkendu testoval v Maňovicích u Nepomuku. Romana Krestu přizval, aby si vyzkoušel chování vozu Peugeot 207 S2000.
Petákův Peugeot je ze stáje Racing Lions. S vozy Peugeot této stáje již Peták dříve startoval. Peugeot 306 Maxi. Z této stáje pocházel i Peugeot 306 Maxi, se kterým kdysi úspěšně startoval Renato Travaglia na Rally San Remo.
V prozatímní startovní listině letošní Valašské rally jsou tři vozy kategorie S2000. Peugeoty Petáka a Odložilíka, Punto - Tarabuse. Další rozbor startovní listiny Valašské rally provedeme až po uzavření příjmu přihlášek, který je dnes.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.