U Suzuki se mění personální obsazení týmu. Změny se týkají zatím jen manažerského postu.
Japonská automobilka povolala do svého sportovního oddělení,týmu Suzuki WRT, Paula Wildinga. Ten stojí za vstupem Suzuki do FIA JWRC v roce 2001. Nahradil Akira Kawadu.
Kawada rezignoval z "osobních důvodů". Wilding se ujme funkce nejpozději před rally Argentina.
"Během prvních třech podniků WRC - Monte Carlo, Švédsko a Mexiko těžil tým ze zkušeností Kawady z WRC. Za tuto rpáci jsme mu velmi vděční," říká šéf týmu Tajima
"Jeho rozhodnutí rezignovat s osobních důvodů je politováníhodné. Bohužel nebude moci pokračovat v naší asociaci, kde má podíl," dodává Tajima
Kawada přišel k týmu Suzuki WRT na konci roku 2007. Nyný se však vrátit se ke své původní profesi novináře. "Byla to krátká epizoda, ale nádherná práce," říká sedmačtyřicetiletý Kawada
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.