U Suzuki se mění personální obsazení týmu. Změny se týkají zatím jen manažerského postu.
Japonská automobilka povolala do svého sportovního oddělení,týmu Suzuki WRT, Paula Wildinga. Ten stojí za vstupem Suzuki do FIA JWRC v roce 2001. Nahradil Akira Kawadu.
Kawada rezignoval z "osobních důvodů". Wilding se ujme funkce nejpozději před rally Argentina.
"Během prvních třech podniků WRC - Monte Carlo, Švédsko a Mexiko těžil tým ze zkušeností Kawady z WRC. Za tuto rpáci jsme mu velmi vděční," říká šéf týmu Tajima
"Jeho rozhodnutí rezignovat s osobních důvodů je politováníhodné. Bohužel nebude moci pokračovat v naší asociaci, kde má podíl," dodává Tajima
Kawada přišel k týmu Suzuki WRT na konci roku 2007. Nyný se však vrátit se ke své původní profesi novináře. "Byla to krátká epizoda, ale nádherná práce," říká sedmačtyřicetiletý Kawada
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.