Mikko Hirvonen, jezdec továnío týmu BP Abu Dhabi Ford skončil na Rally Mexiko až na čtvrtém místě. Jak probíhala rally z jeho pohledu?
Mikko po celou dobu soutěže nemohl najít optimální rytmus. Jeho mladý týmový kolega ho značně převýšil. První den končil Mikko etapu už více než minutu za vedoucím Loebem.
V první etapě jako vedoucí jezdec šampionátu čistil trať. Bohužel se s tímto úkolem nedokázal srovnat. Lépe se mu nevedlo ani ve druhém dni, kdy sice nejel první, ale zase jej postihl dvakrát defekt. Stálo jej to dvě a půl minuty. Byl najednou ohrožen za ním jedoucím Henningem Solbergem.
Poslední den rally postihly před posledními dvěma zkouškami Henninga problémy. Díky tomu uhájil čtvrté místo. V celkovém hodnocení jezdců patří Hirvonenovi stále první místo, ikdyž jen o jediný bod před Loebem.
Co k tomu říká Mikko Hirvonen: "Opravdu to nebyla moje rally. Jarri i Seb byli velmi rychlí, nedokázal jsem jim za žádnou cenu sekundovat. Chvíli jsem se o to pokoušel, ale skončilo to vždy krizovkou, tak jsem radši ubral a soutředil se na zisk bodů,".
Další vyjádření k defektrům, které jej postihly ve druhé etapě: "Byly to nešťastné defekty, ani nevím na co jsem najel. Obecně to byla z mé strany prostě hrozná rally," míní Hirvonen a dodává: "Musíme to hodit za hlavu a soutředit se na další podnik v Argentině. Musíme jet hned z počátku rychle a spolehlivě. Chtěl bych udržet vedení v šampionátu i po Argentině,".
I šéf týmu Malcolm Wilson se vyjádřil k účinkování Hirvonena: "Po závodě jsme rozebírali kde byla chyba. Mikko je zkušený pilot. V Argentině samozřejmě chceme udržet vedení v šampionátu. Mikko ukázal svou rychlost a určitě se to projeví v Argentině," míní Wilson sen.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.