AKTUALIZOVÁNO:U nás známý italský pilot pojede mimo jiné i IRC. Uvidíme jej určitě ve Zlíně při Barum Rally. Jezdec chce získat třetí evropský titul.
Tento dvojnásobný evropský šampión se v loňské sezóně pokusil bojovat o svůj třetí titul. Vyrazil do boje s vozem Mitsubishi Lancer EVO IX. Bohužel nepřesností výkladu homologačních listů přišel o body v Řecku, kde byl vyloučen po závěrečné technické kontrole. Letos se tento temperamentní ital vypadá opět na soutěže na Evropském kontinentu. Tyto podniky se kryjí s IRC, do kterého chce Ital nastoupit v plné zbroji.
Už při loňské Barum Rally zkoušel Ital speciál Fiat Punto Grande Abarth S 2000. Po defektu a při zvykání si na nový vůz dojel osmý. Pro letošní rok pojede opět s Fiatem PG Abarth S 2000 a to hned v továrním týmu Abarth domácí italské mistrovství. S cílem zisku titulu.
Se stejným vozem, akorát od sicilského přípravce (Island Motorsport) bude startovat v IRC. Ital se zúčastní pěti až šesti podniků IRC, jelikož některé termínově kolidují s mistrovstvím Itálie, které je pro něj přednější.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.