AKTUALIZOVÁNO:U nás známý italský pilot pojede mimo jiné i IRC. Uvidíme jej určitě ve Zlíně při Barum Rally. Jezdec chce získat třetí evropský titul.
Tento dvojnásobný evropský šampión se v loňské sezóně pokusil bojovat o svůj třetí titul. Vyrazil do boje s vozem Mitsubishi Lancer EVO IX. Bohužel nepřesností výkladu homologačních listů přišel o body v Řecku, kde byl vyloučen po závěrečné technické kontrole. Letos se tento temperamentní ital vypadá opět na soutěže na Evropském kontinentu. Tyto podniky se kryjí s IRC, do kterého chce Ital nastoupit v plné zbroji.
Už při loňské Barum Rally zkoušel Ital speciál Fiat Punto Grande Abarth S 2000. Po defektu a při zvykání si na nový vůz dojel osmý. Pro letošní rok pojede opět s Fiatem PG Abarth S 2000 a to hned v továrním týmu Abarth domácí italské mistrovství. S cílem zisku titulu.
Se stejným vozem, akorát od sicilského přípravce (Island Motorsport) bude startovat v IRC. Ital se zúčastní pěti až šesti podniků IRC, jelikož některé termínově kolidují s mistrovstvím Itálie, které je pro něj přednější.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.