U týmu Subaru WRT přišli porovnáním časů Ostberga se soukromým Subaru WRC 07 s továrními auty, že je na tom lépe než továrna. Začali přemýšlet nad tím, čím to je. Došli na radikální změnu.
Ikdyž se vystoupení Madse Östberga na Uddeholm Swedish Rally příliš nepovedlo, podařil se mu husarský kousek. Svým vystoupením a dosahovanými časy přinutil vedení Subaru ke změně dodavatele tlumičů.
Mads Östberg si před sezónou pořídil z továrny model Subaru WRC S12b. Podle zkušeností z let minulých a s vozy Subaru WRC, hned vyměnil tlumiče BOS za Rieger. Testováním si v porovnání vedly Riegrery lépe než BOSy. Hned první srovnání se světovou špičkou proběhlo letos ve Švédsku. Kompletní špičku pořádně prohnal. Ikdyž během své jízdy se dopustil mnoha chyb a kýžený výsledek se nedostavil. Týmoví inženýři ze Subaru byli jeho časy a mezičasy notně rozladění.
Japonský tým dříve použival tlumiče Sachs. Před dvěma lety přešli na tlumiče BOS, které používá i Citroën, kterému tlumiče bezchyby fungují. Subaru má s tlumiči neustálé problémy, takže se stáj rozhodla před Corona Rally Mexico pro velkou změnu.
Tým testoval ve Španělsku, kdy porovnávali Rieger a BOS a došli k závěru, že Rieger jsou jednoznačně lepší. Pro Corona Rally Mexico se tedy rozhodli změnit tlumiče na Rieger s tím, že pokud se BOS přiblíží Riegerům, tak budou pokračovat. "Čtyřdenní testy na španělské šotolině se velmi vydařily, proto teď mohu jet na krátkou rodinnou dovolenou do Švédska," říká Petter Solberg
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.