U týmu Subaru WRT přišli porovnáním časů Ostberga se soukromým Subaru WRC 07 s továrními auty, že je na tom lépe než továrna. Začali přemýšlet nad tím, čím to je. Došli na radikální změnu.
Ikdyž se vystoupení Madse Östberga na Uddeholm Swedish Rally příliš nepovedlo, podařil se mu husarský kousek. Svým vystoupením a dosahovanými časy přinutil vedení Subaru ke změně dodavatele tlumičů.
Mads Östberg si před sezónou pořídil z továrny model Subaru WRC S12b. Podle zkušeností z let minulých a s vozy Subaru WRC, hned vyměnil tlumiče BOS za Rieger. Testováním si v porovnání vedly Riegrery lépe než BOSy. Hned první srovnání se světovou špičkou proběhlo letos ve Švédsku. Kompletní špičku pořádně prohnal. Ikdyž během své jízdy se dopustil mnoha chyb a kýžený výsledek se nedostavil. Týmoví inženýři ze Subaru byli jeho časy a mezičasy notně rozladění.
Japonský tým dříve použival tlumiče Sachs. Před dvěma lety přešli na tlumiče BOS, které používá i Citroën, kterému tlumiče bezchyby fungují. Subaru má s tlumiči neustálé problémy, takže se stáj rozhodla před Corona Rally Mexico pro velkou změnu.
Tým testoval ve Španělsku, kdy porovnávali Rieger a BOS a došli k závěru, že Rieger jsou jednoznačně lepší. Pro Corona Rally Mexico se tedy rozhodli změnit tlumiče na Rieger s tím, že pokud se BOS přiblíží Riegerům, tak budou pokračovat. "Čtyřdenní testy na španělské šotolině se velmi vydařily, proto teď mohu jet na krátkou rodinnou dovolenou do Švédska," říká Petter Solberg
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.