Tým Kronos, účastnící se IRC s vozy Peugeot 207 S 2000, povrdil týmového kolegu Freddy Loixe. Jeho kolegou bude Francouz Nicolas Vouilloz.
V loňské sezóně startoval za tým Moratal Peugeot Espana po boku pozdějšího mistra IRC Garcii Ojedy. Dokázal několik podniků IRC vyhrát, ale na svého týmového kolegu nestačil. Tento španělský tým své aktivity v letošní sezóně soutředí na španělské mistrovství a tak se Francouz musel poohlédnout o novém angažmá.
Pro letošní sezónu je jasno a bývalý biker Vouilloz pojede za Kronos Racing s Peugeotem 207 S2000 kolpletní seriál IRC. Jeho týmovým kolegou bude belgičan Freddy Loix.
Tým bude nasazovat ještě třetí auto, a to vždy s nějakým místním pilotem. Že by na Barum Rally nasadili Krestu? No necháme se překvapit.
Jisté je to, že místo nezbylo na loňského reprezentanta Berda Casiera.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.