V Austrálii se pracovalo na voze Toyota Corolla S 2000. Tento projekt vzal za své. Už se zde rýsuje nástupce a to v Itálii.
Změny v marketingové strategii Toyoty přinesly také změnu typu, ze kterého chce Toyota vyrobit vůz S 2000. Starou Corollu nahrazuje modelem Auris. Komponenty z Corolly se přestěhovaly ke známému soutěžákovi do Itálie, kde se projekt rozjíždí. Ano v dílnách pana Tabatona. Mezinárodní homologace tohoto vozu by pokud vše půjde hladce už 1. května.
Eminentní zájem na tom, aby tak bylo má i Rui Madeira, Portugalec, který by rád s tímto vozem absolvoval Portugalské mistrovství. Zatím sice nemá dostatek prostředků, ale vše je v jednání.
Tým kolem Tabatona má také velký zájem na tom, aby se na druhém podniku IRC, Rally de Portugal, mimo Madeiry představil tímto vozem i vynikající pilot a ex-mistr světa Didier Auriol.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.